Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A semmiből hogyan lett ilyen...

A semmiből hogyan lett ilyen sok tilos jelzést meghaladó vonat ilyen rövid időn belül?

Figyelt kérdés
Egy hónap alatt kb 3 ilyen esetet hallottam, míg előtte sohasem. És több különféle vonalon.
dec. 6. 09:30
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
84%
#10 "...a sajtóhiénák örömmel csámcsognak a vasút minden problémáján." Amire a MÁV bőven ad okot.
dec. 7. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
80%
Valószínűleg az az oka, hogy túl vannak hajszolva a mozdonyvezetők, emiatt fáradtak, lankad a koncentrációjuk. A mozdonyvezetők túlhajszolásának oka a kritikus munkaerőhiány, annak oka pedig a siralmas fizetés és munkakörülmények.
dec. 7. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
69%

"Nem lett sok"

De. Mert még egy is sok.

Dolgoztam annó a vasútnál elég sokat és bizony régen egy jelzőmeghaladás nagyon komoly esetnek számított. 30 év alatt volt összesen 4 azaz négy ilyen eset. Abból 3 mozdonyvezető soha nem ülhetett vissza a mozdonyra, más munkakörökbe lettek lefokozva.

A vasúton nem tudod félrekapni a kormányt, vagy pillanat alatt lefékezni mint egy autóval ha látod hogy egy másik átmegy a piroson. Ezért sokkal komolyabb következményei lehetnek egy jelző benézésének. Ezért is vették régen sokkal-sokkal komolyabban.

Az mostani esetek nagy többségében kis sebességnél történtek az esetek és volt idő, hely a felismerésre, fékezésre, vagy pedig működött a biztosító berendezés.

Ha majd a bizt beresek is elkezdenek lazáskodni, ott sem lesznek már alkatrészek és komoly szakemberek akkor lesz a baj, mert akkor nem lesz ami kivédje a bolond mozdonyvezetők hibáit és komoly csattanások lesznek.


Csak annyit tudok mondani hogy a szerelvény közepére üljetek, mert az roncsolódik a legkevésbé ha egy másik vonat belerongyol.

dec. 7. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 Justinianus ***** válasza:
0%
Akkor még egyszer a gyengébbek kedvéért: nem lett sok, azaz korábban sem volt sokkal kevesebb. Pláne nem (ahogyan a kérdés szól) a semmiből.
dec. 7. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 Justinianus ***** válasza:
0%

"a sajtóhiénák örömmel csámcsognak a vasút minden problémáján."

"Amire a MÁV bőven ad okot."

Gyakorlatilag a szennymédia összes híre ostoba, kattintásvadász idiotizmus. És egyébként a szörnyű az, hogy MINDEN témában ugyanez megy.

(Félreértés ne essék, nem szeretném a vasutat dicsérni, mindenki menjen csak autóval, én azt szeretem, ha minél kevesebben vannak, ilyen szempontból a szennymédia épp nekem dolgozik...)

dec. 7. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
87%

"a sok külföldi vendégmunkásnak fogalma sincs a magyar rendszerről"

Nem tudom van-e egyáltalán olyan ország a világon ahol a piros (vasúton vörös) ne a tilos jelzés lenne. Úgyhogy ha igaz is lenne az amit állítasz és nincs magyar vizsgája a mozdonyvezetőnek, a megállj jelzést akkor is ismernie kell!


"túl vannak hajszolva a mozdonyvezetők, emiatt fáradtak"

Régen 16 óra volt a szolgálat és mentek 300+ órát havonta, mégis kibírták.

Nehogymár egy hűtütt-fűtött vezetőállásban ahol néhány kapcsoló és érintőképernyő kezelése az összes feladata nem bírja ki, elfáradt. Nem kell műszaki tevékenységet végeznie. Csak vezetnie kell! És még ez sem megy nekik.


"lankad a koncentrációjuk"

Szabadság, táppénz. Pihenje ki magát!


"kritikus munkaerőhiány"

Régen is volt ilyen. Mondj valami újat.


"siralmas fizetés és munkakörülmények"

Egy Flirtön mi a siralmas munkakörülmény? Menj egy szolgálatot egy Dácsiával, vagy egy lepukkant Szergejjel és sírva fogsz könyörögni hoogy Flirttel mehess. Elég jó a fizetés. Ha nem tetszik, el lehet menni.


"Akkor még egyszer a gyengébbek kedvéért: nem lett sok"

Ebből a fajta balesetből egy is sok! Ilyennek nem szabad megtörténnie!

Ember gondolj már bele! 20kmh-val haladt be a Déli pályaudvarra és ekkora sebesség mellett sem volt ideje megfigyelni a jelzőt! Ehhez mennyire kell bambának és balféknek lenni? Mennyire!?!?!? Ilyent fáradtásból nem csinálsz! Ez szintiszta balf.szság! Ezeket nem szabadna forgalom biztonságával összefüggő munkakörbe engedni!

dec. 8. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
91%
#15 Justinianus, te minden mávos kérdésnél véded a mundér becsületét, de aki szokott vonattal utazni, az tudja, hogy a valóság ebben az esetben még a kattintásvadász cikkeknél is rosszabb.
dec. 8. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!