Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV-on már nem lehet okosjeg...

A MÁV-on már nem lehet okosjegyet venni?

Figyelt kérdés

Budapest és Békéscsaba között szerettem volna, de egy ideje már bármelyik járatra és időpontra próbálok foglalni, azt a hibaüzenetet kapom, hogy "az ajánlat már elfogyott".

Ezt azért kétlem, mert előtte ha közvetlenül az indulás előtt is vettem egy nappal, akkor is mindig volt hely. Mi lehet ennek az oka, más is tapasztalta?



nov. 25. 17:04
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Változó, mikor fogy el, én jöv hétre keddre tudtam venni, csütörtökre nem nem (ugyanat a vonat)
nov. 25. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
#1: Ugyanezen a vonalon? Itt valami más lehet a probléma szerintem, mert ha a legtávolabbi kiválasztható időpontot is választom ki, azt se engedi. Próbáltam már szúrópróbaszerűen legalább 30 különböző időpontot.
nov. 25. 17:44
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Azon a viszonylaton valamiért nem lehet, másik hármat próbáltam, ott működik. A sima menetjegy+helyjegy kombinációval is lehet jegyet venni.
nov. 25. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Tavaly már eljátszották ezt, akkor vagy három hétig nem volt elérhető egyetlen vonalon és járaton sem. A bevételeik próbálják trükkös módon növelni technikai problémákra hivatkozva.
nov. 25. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Rákérdezem a MÁVDirektnél, ezt a választ kaptam:


"Tisztelt Utasunk!


A MÁVDIREKT részére küldött megkeresését köszönjük. Felvetésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:


Illetékes kollégáink által ismert hibáról van szó, melynek javítására soron kívüli vizsgálat és intézkedés van folyamatban. Sajnos a tényleges hibaelhárítás időpontja ügyfélszolgálatunk által nem ismert, de bízunk benne, hogy a hiba mielőbb javításra kerül és az ajánlatok ismételten elérhetőek lesznek.


Jelenleg az „Okosjegyek” megvásárlása nem lehetséges, javasoljuk, hogy a jegyvásárlás során a sor végén található nyílra kattintva, válassza ki az „Ajánlatok” opciót, ahol lehetőség van a teljesárú menetjegy megvásárlására.


Természetesen kollégáink mindent megtesznek a hiba okának feltárása és gyors javítása érdekében.


Az okozott kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérjük!


Megkeresését ismételten nagyon köszönjük. Jó utazást kívánunk járatainkon!"


Értelmezze mindenki úgy, ahogy akarja.

nov. 29. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!