A MÁV-on már nem lehet okosjegyet venni?
Budapest és Békéscsaba között szerettem volna, de egy ideje már bármelyik járatra és időpontra próbálok foglalni, azt a hibaüzenetet kapom, hogy "az ajánlat már elfogyott".
Ezt azért kétlem, mert előtte ha közvetlenül az indulás előtt is vettem egy nappal, akkor is mindig volt hely. Mi lehet ennek az oka, más is tapasztalta?
Rákérdezem a MÁVDirektnél, ezt a választ kaptam:
"Tisztelt Utasunk!
A MÁVDIREKT részére küldött megkeresését köszönjük. Felvetésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
Illetékes kollégáink által ismert hibáról van szó, melynek javítására soron kívüli vizsgálat és intézkedés van folyamatban. Sajnos a tényleges hibaelhárítás időpontja ügyfélszolgálatunk által nem ismert, de bízunk benne, hogy a hiba mielőbb javításra kerül és az ajánlatok ismételten elérhetőek lesznek.
Jelenleg az „Okosjegyek” megvásárlása nem lehetséges, javasoljuk, hogy a jegyvásárlás során a sor végén található nyílra kattintva, válassza ki az „Ajánlatok” opciót, ahol lehetőség van a teljesárú menetjegy megvásárlására.
Természetesen kollégáink mindent megtesznek a hiba okának feltárása és gyors javítása érdekében.
Az okozott kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérjük!
Megkeresését ismételten nagyon köszönjük. Jó utazást kívánunk járatainkon!"
Értelmezze mindenki úgy, ahogy akarja.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!