Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért okoz fennakadást a sűrű...

Miért okoz fennakadást a sűrű köd a 101-es vasútvonalon, és miért csak ott?

Figyelt kérdés

dec. 2. 07:25
 1/5 anonim ***** válasza:
91%
Nem okoz fennakadást, alapból mindig késnek a vonatok, csak ott éppen erre fogják.
dec. 2. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
64%
Ha az időjárásra fogják nem kell általány kártérítést fizetni a késések után, mert azt csak a vasúttársaság hibájából eredő késésekre kell, például pályahiba, vonat műszaki hibája, biztosító berendezés meghibásodása.
dec. 2. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
88%

Nem hiszem hogy CSAK OTT okoz gondot a köd.

Honnan van ez az infó?

dec. 2. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
80%

Talán a kérdező reggel megnézte az alkalmazásban, és ott voltak sárgák vagy pirosak a vonatok.

Ha tényleg így történt, az csak véletlen volt, valami meghibásodás lehetett azon a vonalon. Az teljesen ötletszerű, hogy milyen okot írnak be az alkalmazásba a késés okának. Mikor a Keletinél volt múltkor a pitty-putty, utána a 80-as vonalon minden egymás után haladó, késő vonatnál más ok volt megadva, direkt végignéztem, de baleset talán egynél se.

Múltkor az Agria IR azért állt 50 percet Füzesabonyban, mert a jegyvizsgáló vonata ennyit késett, aki leváltott volna, az meg hazament. Na, ott is pályahiba volt megadva a késés okaként...

dec. 2. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 Justinianus ***** válasza:
100%

A 101-es vonal felújításakor NEM építették ki a vonatbefolyásoló berendezést. (Hogy miért nem, az nem a közlekedés, hanem a politika rovat témája lehetne). Azaz a mozdonyvezető a vezetőállás jelzőn NEM látja, hogy milyen jelzőhöz közeledik.

Vonatbefolyásoló berendezés hiányában korlátozott távolbalátás esetén (200 m-ről nem láthatóak biztonságosan a jelzések) a vonatnál alkalmazható sebesség legfeljebb 40 km/h.

Egyébként a sápi baleset sem következett volna be, ha a vörös bejárati jelző mellett 80 km/h sebességgel elhaladó, és a személyvonatba belerongyoló tehervonatot a kiépített vonatbefolyásoló berendezés kényszerfékezéssel megállította volna.

dec. 2. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!