Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Egy teljesen új nyomvonal...

Egy teljesen új nyomvonal esetén merre tervezted volna meg a Budapest-Belgrád vasútvonal hazai szakaszát?

Figyelt kérdés
Egy menetrendet is írhatsz 160 km/h-ra.

okt. 29. 11:14
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
54%
Természetesen Felcsúton át a kisvasút útvonalát meghosszabbitva egészen Bicskéig és tovább.
okt. 29. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
53%
Nem hiszem, hogy én okosabb vagyok a profiknál, plusz a meglévő infrastruktúra korlátokat is képzett, ami miatt nem lehetett mindent megvalósítani, amit egyesek kiötölnek. Lényeg, hogy gyorsan ideérjen az áru déltől, és Budapest még fontosabb logisztikai központ legyen.
okt. 29. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Hol lesz a logisztikai központ?
okt. 29. 11:22
 4/11 anonim ***** válasza:
75%
Nem érinti a mostani sem Kecskemétet, sem Szegedet. Már az jobb lenne, ha ezt a két várost érintené. Ennyi beleszólásunk se lehetett a nagy" Bizniszbe". Q...va jó! Éljen Orbán, meg a Fidesz!
okt. 29. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

11:54

Még véletlenül feleannyi idő alatt el lehetne érni Szegedre, mint most.

Ráadásul sokkal több új kocsi kellene, ha ilyen nagyvárosokban is megáll a vonat. A kocsi pedig drága, és kicsi a raktere...

okt. 29. 12:17
 6/11 anonim ***** válasza:
5: Csak épp nem Szegednél jön be a vasút. Botka lobbizott amúgy az ügyben? Milyen sikerességgel? Őt kérdezd...
okt. 29. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Ki mondta, hogy Szegednél jön be?
okt. 29. 12:34
 8/11 anonim ***** válasza:
7: Ha nem ott jön be, akkor nyilván nem is érintheti, okoska, hiszen északnak megy, nem keletnek.
okt. 29. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

12:35

Mi ez az indulat az irányomban?Szerintem egy véleményen vagyunk.

okt. 29. 16:52
 10/11 anonim ***** válasza:
52%

Sok lehetőség nincs, az északi végpont Budapest, a déli Szabadka - a Délvidéken a legértelmesebb útvonal az Újvidék-Szabadka. Innentől kezdve vagy a jelenlegi, nagyjából egyenes utat választod, vagy kanyarogsz össze-vissza.

A jelenlegi nyomvonal egyébként nagyjából rendben van, Kiskunlacháza és Dömsöd van kicsit messze a vasúttól.

Ha Kecskemét felé is szeretnénk menni, akkor a 155-ös vasútvonalon keresztül Kiskunfélegyházán a 140-essel közösen haladhatna a vasút, majd Kecskeméttől északra Kunszentmiklós felé vehetné az irányt, onnan pedig a jelenlegi nyomvonalat használná (esetleg a fent említett korrekcióval). Szeged nem opció, ott irányváltásra kényszerülnének a vonatok (vagy Kiskundorozsmán lenne az állomás a központban lévő pályaudvar helyett...), persze az is kérdés, mire szeretnénk használni a vasutat.

Összességében a jelenlegi nyomvonallal nincsenek nagy gondok - a 200 km/h kiépítési sebesség talán túlzás, hiszen ahhoz, hogy ez lehessen az engedélyezett sebesség is, rengeteg útátjárót kellene különszintűvé tenni (persze lehet, hogy műszakilag nincs nagy különbség a 160 és a 200 között).

okt. 29. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!