Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Kapsz egy projektet: MÁV,...

Kapsz egy projektet: MÁV, hogy állnál neki?

Figyelt kérdés
Számtalan alkalommal találkozhattunk életünkben olyan legacy IT projekttel, ahol valami csodát kellene csinálni egy agyontákolt fosból. Ezeket a tapasztalatokat felhasználva hogy állnál neki ha holnap rádlőcsölné Lázár János az egész MÁVot?

ma 06:40
 1/7 anonim ***** válasza:
59%
Nyilvan ez nem egy emberes munka. Ha nem ertenek hozza, akkor vennek fel tanacsadot.
ma 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
60%
300 millát kiszednek a kasszából, majd félteném a kezemet hugy semmi közöm hozzá, és felmondanék.
ma 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim válasza:
100%
Az attól függ, hogy milyen jogosultságokkal és anyagi lehetőségekkel kell nekiállni. A helyzet jelenlegi állapotában (felülről és politikai indíttatásból vezérelt döntéshozatal + a jelenlegi költségvetés állapota) nincs az a pénz, amiért elvállalnám.
ma 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

A máv is csak egy cég. Hatalmas országos lefedettséggel, de akkor is egy cég. Ott vagyok én mint szamár legfelül és nem értek semmihez. Mit kellene tennem?? Kérdezni olyanokat, akik látják ezeknek a működését és a hibáit. Nem a neten örjöngő idiótákra kell gondolni, hogy már megint késett a vonat 2 órát és zárják be az egész mávot. Hanem aki tudja azt, hogy miért késett 2 órát az a vonat és mit lehetne azzal tenni, hogy ne késsen az a vonat, de másik vonat sem az adott pálya szakaszon.

Vagy hogy miért tudták csiga jelmezben lefutni a vonatot és mit kellene ahhoz tenni, hogy jó legyen az adott szakasz.

Biztos több 100 vagy 1000 milliárd forintba kerülne a fejlesztés. Lehetne kezdeni a főbb szakaszokon, területeken az újitásokat és nem Mészáros és a vezér egyéb baráti köreit bízni meg a fejlesztésekkel, hanem normális vállalkozót, aki nem lopja szét az egészet.

Ha gyorsabb, megbízhatóbb lenne az utasok szállítása, akkor valószínűleg többen is vennék igénybe a szolgáltatásoakt. Ez több bevételt is jelentene.

Valamint nagyobb hangsúlyt fektetni a biztonságra is. Több vagyonőrt kellene alkalmazni, aki a vonatokat kíséri. Több kamerát felrakni az állomások területére és a kocsikba is.

Sok mindent lehetne csinálni, de szerintem az egyik legfontosabb a kommunikáció, hogy beszéljek olyannal aki ért és átlátja a helyzetet, aki tudja hogy hol a baj és mit lehetne azzal konkrétan kezdeni.

ma 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
26%
Vasút? Már meg is filmesítették. Címe: Volt egyszer egy vadnyugat.
ma 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 Telelő Teve ***** válasza:
31%
Eladnám a vonatokat valami afrikai országnak vagy Romániának, az árából pedig buszokat vennék és elkezdeném átképezni a vasutasokat D kategóriás jogosítványra. A régi vasúti területek rekultivációs kötelezettségét valami panamai hátterű szellemcégre bíznám, franc akar törődni azzal a rengeteg szennyező anyaggal amit a vasút 150 éve alatt hátrahagyott.
ma 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

#6

Ott mennél csődbe.

Záhony Budapest táv. Hány átszállás lenne?? Meg hány buszt indítanál milyen menetidővel? Rengetegen használják ezen a távon. 3 busz 1 vonat kiváltására kevés lenne. Meg ha ennyi busz kitódul még pluszba az utakra az nagy fennakadásokat okozna. Jóval több személyzetre lenne szükség.

Valószínűleg nőne a menetidő is. Például Nyíregyházáról, kisvárda állomásig nem jutsz el annyi idő alatt, mint a vonat. Sok vonalon meg kacifántosabb a közút, mint az egyenesebb vasúti vonat. Meg míg pl városi csúcs időkben a vonat ugyan úgy megy, a buszok állnának. Még több lenne a késés. Sok hibája van ennek. Kevesebben vennének jegyet. Nem lenne értelme így egyáltalán fenntartani a személyszállítási részét a mávnak. Sokkal több lenne a kiadás, mint a bevétel. Meg az üzemanyag költség is több lenne, mint jelenleg, valamint a gépjármű cserével sokkal több kiadás lenne. Például szerintem egy vonat kevesebb karbantartást igényel, mint egy busz, valamimt vasúton belül erre is meg vannak már az emberek. Azokat is át kellene képezni, ami megint egy csomó pénz és idő lenne.

Valóban nincs jó helyzetben jelenlegi formában se a vasút, de nem a busz szerintem rá a megoldás, ami megint csak szerencsétlenkedik a közutakon.

ma 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!