Kapsz egy projektet: MÁV, hogy állnál neki?
A máv is csak egy cég. Hatalmas országos lefedettséggel, de akkor is egy cég. Ott vagyok én mint szamár legfelül és nem értek semmihez. Mit kellene tennem?? Kérdezni olyanokat, akik látják ezeknek a működését és a hibáit. Nem a neten örjöngő idiótákra kell gondolni, hogy már megint késett a vonat 2 órát és zárják be az egész mávot. Hanem aki tudja azt, hogy miért késett 2 órát az a vonat és mit lehetne azzal tenni, hogy ne késsen az a vonat, de másik vonat sem az adott pálya szakaszon.
Vagy hogy miért tudták csiga jelmezben lefutni a vonatot és mit kellene ahhoz tenni, hogy jó legyen az adott szakasz.
Biztos több 100 vagy 1000 milliárd forintba kerülne a fejlesztés. Lehetne kezdeni a főbb szakaszokon, területeken az újitásokat és nem Mészáros és a vezér egyéb baráti köreit bízni meg a fejlesztésekkel, hanem normális vállalkozót, aki nem lopja szét az egészet.
Ha gyorsabb, megbízhatóbb lenne az utasok szállítása, akkor valószínűleg többen is vennék igénybe a szolgáltatásoakt. Ez több bevételt is jelentene.
Valamint nagyobb hangsúlyt fektetni a biztonságra is. Több vagyonőrt kellene alkalmazni, aki a vonatokat kíséri. Több kamerát felrakni az állomások területére és a kocsikba is.
Sok mindent lehetne csinálni, de szerintem az egyik legfontosabb a kommunikáció, hogy beszéljek olyannal aki ért és átlátja a helyzetet, aki tudja hogy hol a baj és mit lehetne azzal konkrétan kezdeni.
#6
Ott mennél csődbe.
Záhony Budapest táv. Hány átszállás lenne?? Meg hány buszt indítanál milyen menetidővel? Rengetegen használják ezen a távon. 3 busz 1 vonat kiváltására kevés lenne. Meg ha ennyi busz kitódul még pluszba az utakra az nagy fennakadásokat okozna. Jóval több személyzetre lenne szükség.
Valószínűleg nőne a menetidő is. Például Nyíregyházáról, kisvárda állomásig nem jutsz el annyi idő alatt, mint a vonat. Sok vonalon meg kacifántosabb a közút, mint az egyenesebb vasúti vonat. Meg míg pl városi csúcs időkben a vonat ugyan úgy megy, a buszok állnának. Még több lenne a késés. Sok hibája van ennek. Kevesebben vennének jegyet. Nem lenne értelme így egyáltalán fenntartani a személyszállítási részét a mávnak. Sokkal több lenne a kiadás, mint a bevétel. Meg az üzemanyag költség is több lenne, mint jelenleg, valamint a gépjármű cserével sokkal több kiadás lenne. Például szerintem egy vonat kevesebb karbantartást igényel, mint egy busz, valamimt vasúton belül erre is meg vannak már az emberek. Azokat is át kellene képezni, ami megint egy csomó pénz és idő lenne.
Valóban nincs jó helyzetben jelenlegi formában se a vasút, de nem a busz szerintem rá a megoldás, ami megint csak szerencsétlenkedik a közutakon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!