2010 májusától hány darab ÚJ személyszálitásra gyártott vasúti kocsit gyártottunk vagy vettünk külföldről?
A nyomtáv megegyezik, de más az űrszelvény, a peronmagasság, meg eleve nem úgy működik, hogy rendelnek ezret, és abból százat megtartunk (nem az almafánkon termett 10 kg almáról van szó, amiből 9-et eladunk, 1-et megtartunk...). Itt jól látszik a különbség: [link]
9 hónapja 829-ről beszéltek, amiből 220 készült Dunakeszin (a többi Oroszországban, ez egy közös projekt): https://www.youtube.com/watch?v=OfQElnEvaZI&ab_channel=S%C3%..
Talán a háború óta a gyártás teljes mértékben Dunakeszire hárult, a számok kb. stimmelnek a DJJ honlapja szerint is: [link]
Ha az itt található 25 kocsi/hónap ütemben gyártanak, akkor még kb. egy évig gyártják az egyiptomi kocsikat - utána a gyártási kapacitás megmarad, akár a magyar vasútra is gyárthatnának kocsikat (ha megvan a technológia, szaktudás, hogy 160-200 km/h-ra alkalmas kocsikat gyártsanak), de ehhez már most kellene valamiféle akarat.
13:00
Világos,úgy értettem, hogy a beütemezett kb. 1000-ből 5-10%-át tudatosan a MAV-nak gyártják le, ha belefér az időbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!