MÁVosok mit mondanak? A Keleti kisiklás egy szerencsétlen baleset, vagy be volt kódolva?
Mit jelent nálad, hogy kódolva?
Meg volt írva a hibás váltóállítás program a bizber-ben, csak várni kellett, míg Lázár Jani rányom a nagy piros gombra? Vagy valami más konteót látsz mögötte?
Kérdezd meg az egész nap 70-80 fokra átforrósodott elektronikát.
Gondolom valami olcsó sagem f.ing ez is, ótvargagyi mediatek chippekkel.
Szétszedett mediabox: a CPU hűtése: rányomva egy darab gyurma hűtőközegnek, rajta egy rézdarab.
A doboz műanyagja meg már elolvadva...
Sagem.
Ugyan nem vagyok MÁV-os, csak láttam már vasutat. :)
Vonat előtt semmilyen forgalmista semmilyen váltót nem állít át.
Keleti biztosítóberendezésében nincs processzor, hanem jelfogó van.
Aláváltani nem lehet.
Ha csak az egyik vágányút lett volna beállítva, az oldalvédelem miatt a másik vonat előtt gyakorlatilag pont ugyanígy állította volna a váltókat maga a biztosítóberendezés is.
A pirossal bekarikázott váltón azután váltóhiba (esetleg járműhiba) miatt (mechanikai, vágánygeometriai, váltóalkatrész törés, nyomtávbővülés, sínrögzítés hibája, stb.) a vonat egy része a helytelen irányba folytatta útját.
Az utolsó helytelen irányba közlekedő kocsiból készítette egy utas ezt a fotót, a vágányutak szempontjából kritikus két váltó éppen látszik rajta.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!