Van ennél lejjebb? Jövő nyáron a melegben el se indítják majd a vonatokat
Jó kérdés...ekkora szégyen? És még mi vagyunk Európa erőcsávói?
Már most jelezték, hogy a hűtött buszok sem lesznek hűtöttek, főleg annak aki felfér..a többimehet gyalog, napernyővel...
rajtunk röhög a világ...Lázár meg pont leszarja.
Normális hírforrást keress, nem bulvárt.
Az egész hír egyértelmüen kacsa, egyetlen értelmes ember sem tudja 5 percig sem komolyan venni.
Úgy tűnik, a 40 fokos hőség egy miniszter agyának jobban megárt, mint a vasúti járműállományának.
Tavaly még az 1-es vonali 40 kilométeres vonatpótláshoz sem volt elég hadrafogható busz az országban.
Megy a mismásolás ezerrel, nehogy valamit esetleg csinálni is kelljen:
"Új járműveket szereznének be, ehhez továbbra is próbálják megvenni a spanyol TALGO járműnyárait."
És amint megvették a TALGO-t, már lehet is nekiállni a tervezésnek, engedélyeztetésnek. Ha minden optimálisan alakul, akkor ebből jó, ha 10 év múlva lesz kocsi.
"Kétmilliárd euróból 500 kilométernyi vasútvonalat újítanának fel."
Miközben eladják a folyó karbantartást, mintha ez valami kirívóan nagy érdem lenne.
"Ingatlanbefektetőkre bíznák a pályaudvarokat."
A privatizáció és a PPP modell eddig is tökéletesen működött Magyarországon. Attól biztosan olcsóbb lesz a pályaudvarok fenntartása, hogy most már valaki profitot is szeretne termelni ugyan azon a munkán. Annak a megtippelést, hogy kik lehetnek ezek a befektetők most másra bízom.
"Alapvető jog lenne a közlekedés."
Erről nem tudom, hogy ez jó ötlet, vagy csak demagógia, attól függ, mi lesz mögötte. Én például kifejezetten örülnék, ha egyre több erősen kedvezményes árú jegyfajta, vagy akár teljesen ingyenes utazási is bevezetésre kerülne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!