Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem megy a MÁV online...

Miért nem megy a MÁV online jegyvételnél a helyfoglaló rendszer? Ezt a hibát adja:

Figyelt kérdés

Sikertelen helyfoglalás


(-3315)Sikertelen válasz érkezett a helyfoglaló (XML) rendszertől: A helyfoglalás átmenetileg nem lehetséges (110-es hibakód), a foglalás nem lehetséges. Kérjük forduljon a Helpdesk-hez..



aug. 2. 00:44
 1/3 anonim ***** válasza:
89%

Jól sikerült a frissítés...

A MÁV appba belerakták az EMMÁt meg még frissítettek a rendszeren ezt-azt és emiatt slég sok dolog nem működik, nem úgy működik.

Úgy néz ki a MÁV informatikusai közül is elfogytak akik értettek hozzá...

aug. 2. 06:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
71%

Egyrészt mert ha egy fejlesztő ért valamihez, akkor a versenyszférában a többszörösét keresheti annak, amivel a közszférában kiszúrják a szemét. Ezért aztán a közszférában csak a kutyaütők maradnak.

Másrészt mert a szoftverekkel kapcsolatos igényeket és határidőket a vezetők szabják meg, akik még a fejlesztőknél is fogalmatlanabbak nemcsak az informatikát, hanem a saját dolgukat tekintve is.

aug. 2. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Justinianus ***** válasza:
Ezért aztán alapvetően az informatikai fejlesztést, üzemeltetést, karbantartást évi több száz millió forintért külső cégek végzik (közpénzből működő gazdasági társaságként nyilvánosak a szerződések).
aug. 2. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!