Miért nem megy a MÁV online jegyvételnél a helyfoglaló rendszer? Ezt a hibát adja:
Sikertelen helyfoglalás
(-3315)Sikertelen válasz érkezett a helyfoglaló (XML) rendszertől: A helyfoglalás átmenetileg nem lehetséges (110-es hibakód), a foglalás nem lehetséges. Kérjük forduljon a Helpdesk-hez..
Jól sikerült a frissítés...
A MÁV appba belerakták az EMMÁt meg még frissítettek a rendszeren ezt-azt és emiatt slég sok dolog nem működik, nem úgy működik.
Úgy néz ki a MÁV informatikusai közül is elfogytak akik értettek hozzá...
Egyrészt mert ha egy fejlesztő ért valamihez, akkor a versenyszférában a többszörösét keresheti annak, amivel a közszférában kiszúrják a szemét. Ezért aztán a közszférában csak a kutyaütők maradnak.
Másrészt mert a szoftverekkel kapcsolatos igényeket és határidőket a vezetők szabják meg, akik még a fejlesztőknél is fogalmatlanabbak nemcsak az informatikát, hanem a saját dolgukat tekintve is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!