Mennyivel kevesebbet kellene lopni, hogy minden ICn klímás kocsik legyenek?
Na, most estem kétségbe, mert egy hét múlva utazom majd azon a vonalon :( Bár akkor ennyire már talán nem lesz meleg.
Hogy a kérdésedre is válaszoljak: egyrészt sokkal, másrészt viszont már az is segítene, ha AKARNÁNAK elfogadható vasúti közlekedést kialakítani.
(Egy személyes kérés: esetleg megírnád majd, kérlek, hogy mennyit késett a vonat? Előre is köszönöm!)
Kérdező én nagyon meg vagyok lepődve, ui. győri vagyok és Győr-Szombathely vonalon sokszor utaztam IC-vel és MINDIG volt klíma.
Szerintem a te esetedben egyszerűen meghibásodott a klíma, ami valóban pech, pláne ebben a 35 fokos hőségben, de ebből ne általánosíts.
Megj.: Győr-Budapest között Flirt vonatok járnak személyvonatként, és azokon is van klíma. Tehát személyvonaton, nem IC-n!
Személyvonat - Flirtön én is utaztam már, valóban sokkal kényelmesebb. De ez a tényen nem változtat. Ráadásul nem Győrbe akarok menni, hanem Szombathelyre, ahol IC közlekedik, némileg drágábban. Ehhez képest késtünk 40 percet, klíma nélkül. Pech? Hát nekem úgy tűnik, teljesen normális üzemmenet ez, nem pech. Tudom, hogy számtalan dolgozó a belét kidolgozza, hogy működjön a rendszer, de ez minden, csak nem európai. Azt már nem is mondom, hogy természetesen a kőszegi csatlakozás nem várt, sőt, vasárnap lévén óránként közlekedik, de ez nem az ő hibája, nem is hibáztatom érte. Összefoglalva 20 éve büszkén ültem fel egy Savaria IC-re, klímás, kellemes kocsira, korrekt utastájékoztatással, most, ami van, az balkán, nem Európa.
Ezért merült fel a kérdés, mennyivel kevesebb pénzt kellene ellopni, hogy 21. századian működjön ez a rendszer?
Ui: csókoltatom a Flirtöket, tényleg jók!
Márpedig én is csak azt tudom mondani, mint a 4-es. Heti szinten ingázok Győr és Budapest között, általában a belföldi járatokkal (az osztrák/német vonatok tapasztalatom szerint átlagban sokkal többet késnek)
Szóval rendszeresen ülök a kérdésben szereplő szombathelyi IC-n, nem jártam még úgy, hogy ne lett volna klíma. Szar a MÁV, elismerem, de ez pont olyan, ami valószínűleg csak pont összejött.
"Tudom, hogy számtalan dolgozó a belét kidolgozza, hogy működjön a rendszer, de ez minden, csak nem európai."
Minket nem a Német vagy Francia vasúthoz kell mérni, hanem mondjuk a Románhoz :')
#4 vagyok.
Vigasztalásképpen annyit elmondanék, hogy egyszer elromlott a mozdony, amikor Győrből Bp-re utaztam. Jelentős késésünk volt. És pont akkor, amikor vizsgára mentem. A plafonon voltam az idegességtől. Szóval akkor és ott én is elkívántam a MÁV-ot a fenébe. Pedig összességében nem rossz a tapasztalatom velük, de akkor nagyon kellett volna, hogy ha nem is pontos legyen, de 20-30 percnél többet ne késsen. És pont akkor sokat, kb. egy órát késett. (Megj.: De a vizsgaelnök is késett - ui. ő meg forgalmi dugóba került. :D)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!