Miért áll meg minden Győr felől érkező személyvonat Kelenföld előtt?
Felfogni nem tudom milyen észszerű oka lehet ennek. Észszerűtlen okokat el tudok képzelni, de ahhoz el kell fogadni, hogy a MÁV-nál alkalmatlan emberek végzik a feladatokat (alsóbb szinteken is).
Megáll a vonat közvetlenül Kelenföld bejáratánál 5-10 percre, miközben semmilyen vonat nincs útban, és még csak elméleti lehetőség sincs rá, hogy összeütközzön más vonatokkal.
A Budaörs felől a Déli pályaudvarra közlekedő vonatnak (piros vonal) a Székesfehérvár és Pusztaszabolcs felől a Déli pályaudvarra közlekedő vonatok (sárga vonalak) közé kell besorolni.
A három irányból napközben óránként 12 vonat közlekedik a Délibe, reggel csúcsidőben 17. (Három irányból, három vágányról egy vágányon továbbhaladva.)
Mindeközben a bejáró vonat keresztezi a Kőbánya-Kispest felől Székesfehérvár felé és vissza irányban közlekedő vonatokat (kék vonalak).
Egy vonat közlekedéséhez a szabad bejárati jelzőtől kb. másfél kilométer lezárt vágányútra van szüksége, amelyet a váltókon alkalmazható 40 km/h sebességgel kb. két és fél perc alatt tesz meg.
A pályaudvar már régen elérte átbocsátóképessége határát, többek között ezért épül a három vágány Ferencvárosig, hogy a Tatabánya felől érkező elővárosi vonatok tovább tudjanak közlekedni Ferencváros-Kőbánya-felsőn át Hatvan és Nagykáta irányába, így mentesítve a fejpályaudvarokat, a városi közlekedésbe integrálódva.
Nem hogy nincs, hanem rengeteg lehetőség van arra, hogy összeütközzön a vonat más vonatokkal, de szerencsédre az alkalmatlan emberek vigyáznak rád, hogy ne legyél benne este a Híradóban, hogy a roncsok közül vágnak ki.
#13
Az sokáig el fog tartani, ugyanis csak hablaty az egész, olyan dolgokkal indokolja Kelenföld előtti várakozást, aminek az ég világon semmi köze hozzá. A Székesfehérvár felől jövő vonatok be tudnak állni az 1-4. vágányra, a Győr felől érkezők meg a 5-10. vágányra. Ebben semmi keresztezés nincs, elvileg se lehetséges az összeütközés. Egyedül a Kőbánya-Kispest felé menő vonatok a kérdésesek, de még azok is be tudnának állni a 7. vágányra, míg a Győr felől érkezők a 10. vágányra.
Nem is beszélve arról a rengeteg esetről, amikor semmilyen más vonatot nem kell bevárni. Ha már szakmának nevezzük a lámpák beprogramozását, akkor viselkedjenek is szakemberhez méltóan.
Kérdezö: azt fel tudod esetleg fogni, hoyg MINDEN vágányon 10 percdenként megy át egy-egy vonat??? Nincs olyan, hogy ÜRES hely, ahová át lehet terelgeni a vonatokat.
De amilyen ostoba vagy, garantáltan ezt sem érted meg.
Ahogy eddig arra sem jöttél rá, hogy nem EGY, hanem TÖBB valaki válaszolt a kérdésedre
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!