A MÁV miért szimpla Flirt motorvonatokat járat Debrecen-Budapest között?
7# Elővárosban szerintem elegendő lenne az egy mosdó, ilyen rövid távon nem mennek el annyian, a gond az, hogy elővárosi járműveket közlekedtetümk távolsági viszonylatban.
A KISS ezért lenne jobb a Cívis re, mert azon 4 mosdó lett kialakítva. Persze jó lenne, ha működőek is lennének.
10
Akadáson azt érted, hogy összecsatolnák? Az nem jó, időigényes, fékpróbázni kell, a szerelvény megbontása után megint mindkettőt, a menetidő minimum félórával megnő. (Volt rá példa, mikor a gyöngyösi gyorsot Hatvanban csatolták a zólyomi gyorshoz, Hatvanban várt legalább negyedórát, plusz még tolatgatás, fékpróba, összesen háromnegyed óra, ha késés nem volt. Mert ha az egyik késik, borul minden.)
Ha már két vonat, akkor ennél utasbarátabb lenne egy hagyományos Vámosgyörk-Gyöngyös inga, amire ugyan plusz személyzet kell, meg nyilván plusz vonat, de csatlakozni tudna mindkét irányhoz. Ja, és az megállhatna mindenhol - legalább feltételes megállóként -, mert jelenleg némelyik nem áll meg.
11
Igen, kevesebben mennének el elővárosi viszonylatban, de már 1 óra út (meg utazás a vonathoz, utazás a vonattól), ezt már nem mindenki bírja ki. Egy elképesztő tervezési (megrendelői) hiba, hogy nincs másik wc. Látni, hogy akik a MÁV részéről tárgyaltak a gyártóval, ők sofőrös céges autóval járnak, és még csak képen láttak vonatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!