Mikorra várható a Budapest-Monor-Cegléd-Szolnok vonalra a Flirt motorvonatok érkezése a régi járművek helyett?
Kb semmikor. És ez így van jól.
Ott ahol 6+1-es ingákkal kell járni főműsoridényben, oda kár elpazarolni a tripla flirtet, oda a hagyományos mozdonyos inga kell. Amit szükség esetén könnyen lehet bővíteni vagy csökkenteni.
1. válaszólóra válaszolva,
érdekes, keleti-süllysáp-nagykáta-szolnok fele is ugyanilyen hosszú a bevett bhv mégis kiváltották a flirtök.
Egyébként meg kelleni is fognak ide, mert az újakba van etcs2-s rendsszeer beépítve, és a 100a ra is lerakták az ilyen biztosítóberendezéseket mert vmi eu-s gerincvonal része lesz, a lényeg h fognak ide rakni új flirtöt, hogy kihasználhassák a pálya adottságait.
Egyébbként érdekes kérdés, engem is érdekelne.
tavaly a hírekben még szerepelt monor
mav-start. hu/hirek/hir.php?mid=1519c899a0ff02
az ujban a cegléd szolnok van megnevezve,
mav-start. hu/hirek/hir.php?mid=15329b4f90d68e
ebbe nem biztos, hogy monor is beleesik :/
ami még érdekes, hogy az utobbi időben még egy bmxt is megjelent a helyi vonalon, kökin nem is mertek felszálni a népek.
Amúgy 42-t szerellvényt rendelt a máv, és 2015 szeptemberéig kell leszállítani, ha jól tudom csak 2-3 lett kész, amiket tavasszal mutogattak és sejthető h elöbb vác komárom fele szorják tele őket, burzssulyabb vidék.
de ha minden jól megy 1 év mulva már flirtökkel utazunk
Amit neem értek h miért megint 4 kocsisakat vettek, 1 részük simán lehetne 1-2 hatrészes
csúcsidőbe 6+4 vagy4+4 járna, mellékidőben meg a 6 részes maradhatna, a 4részes meg elmehetne egy nyugisabb vonalra.
"érdekes, keleti-süllysáp-nagykáta-szolnok fele is ugyanilyen hosszú a bevett bhv mégis kiváltották a flirtök."
Nagykátára és Szolnokra hagyományos ingák járnak, kivétel hétvégén.
Sülysápra azért jár flirt, mert eredetileg a keleti állomási technológiája úgy volt tervezve, hogy 10 perc legyen a fordulóidő. A forgalom csak így vállalta be a félórás ütemet az idei menetrendben, hogy az érkező sülyi önmagába fordul is vissza 10 perc alatt.
A hagyományos ingával a 10 perc a fékpróba és a ki-beüzemelés ideje miatt nem tartható. Ezért lettek flirtek.
Persze azóta a 100 lábú miatt változás volt, most épp 25 perces fordulóidővel dolgoznak, de a flirtek maradtak rajta.
Tehát nem kell álomvilágban élni, alapvetően nem lesz a 100a-n új flirt. A támogatási szerződés szigorúan előírja hol közlekedhetnek, a 100a nincs benne.
"mert az újakba van etcs2-s rendsszeer beépítve, és a 100a ra is lerakták az ilyen biztosítóberendezéseket mert vmi eu-s gerincvonal része lesz"
Telepítik a régiekbe is pont ezért...
" ha jól tudom csak 2-3 lett kész, amiket tavasszal mutogattak és sejthető h elöbb vác komárom fele szorják tele őket, burzssulyabb vidék. "
8 van itt, és nagyjából 4 van még teljesen kész...
És mint említettem a 70, 71, 40a vonalakra kerülnek majd mert erre kaptuk a támogatást.
A burzsujt pontos j-vel írjuk.
"Amit neem értek h miért megint 4 kocsisakat vettek, 1 részük simán lehetne 1-2 hatrészes "
Mert a 2007-2013 EU támogatási ciklusban igényletük rá a pénzt, és ezeknek a beruházásoknak 2015 dec 31-ig le kell zárulniuk. Ez csak úgy volt megoldható, ha már jelenleg is közlekedő típust rendelnek, mert annak nem kell engedélyeztetést csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!