Ebben az esetben miért nem hagyták szabály szerint a sorompót 10 perc után felnyílni és feketére váltani?
Figyelt kérdés
Olvastam a hivatalos indoklást, hogy nagy a forgalom, és a másik vágányon jártak a vonatok, és nem ismerem az erre vonatkozó szabályokat, de nem az lett volna a jobb megoldás, ha hagyják zavarba menni, és 15-tel, kürtszóval mentek volna át a vonatok?
Tudom, hogy akkor nagyobb késések lettek volna a másik irányában (is), de így szerintem indokolatlanul akadályozták az autós forgalmat, és ez szerintem veszélyesebb, mert előbb-utóbb néhány autós megunja, és (szabálytalanul) áthajt a sorompót kikerülve. Ahol nincs kiírva, hogy 10 percen túl is zárva tartható, ott szerintem be is kéne tartani, hogy 10 perc után ne maradjon leszarva a sorompó.
máj. 13. 20:32
11/11 anonim válasza:
Imádom, hogy egyesek szerint csak a MÁV dolgozója tud felelős döntést hozni, az autósok nem. Egyik sem. Pont azért kapcsol ki egy idő után a fénysorompó, mert sokkal veszélyesebb a végtelenségig tilos jelzésen tartani, mintha inkább kikapcsolna és a járművezetőkre bízná a dolgot. Minden jogosítvánnyal rendelkező autós tanulta, hogy mi a teendő sötét fénysorompónál. (El sem kell kezdeni a kötekedést, hogy milyen sok a gyökér autós, mert aki felelős, az meg fog állni szétnézni a sötét fénysorompó előtt, aki meg nem, azt egy zárt sorompó sem fogja visszatartani.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!