1/7 anonim válasza:
Metró hosszabbítása van tervben, valahol 2100 környékére.
3/7 anonim válasza:
Azért, hogy Feri tudjon miről panaszkodni a 2564. részben.
4/7 anonim válasza:
Mert túl dimbes-dombos az a rész ahhoz, hogy a villamos normálisan tudjon ott közlekedni.
5/7 A kérdező kommentje:
De Hűvösvölgybe is kimegy a villamos, és a Márton Áron térre is fel tud menni. A Rétköz utcán, vagy a Gazdagréti úton nem tudna elmenni?
ápr. 29. 08:27
6/7 anonim válasza:
A hűvösvölgyi vagy a márton áron téri vonal meredeksége kisebb mértékű gondolom, illetve fontos megemlíteni, hogy nehéz lenne bekötni a már meglévő hálózatba. Kelenföldnél jelenleg a vasút elvágja a lehetőségét annak, hogy a villamost könnyen át lehessen vinni Gazdagrét felé. A Kelenföldi gyalogos aluljárókat nem úgy építették, hogy oda be lehessen vezetni a villamost. Másfelől ha át is menne az aluljárón a villamos, 200 méter múlva jönne a következő nagy akadály, az M1-M7 bevezetője. A sasadi úti csomópontban aránytalanul nagy macera lenne átvezetni a villamost.
7/7 anonim válasza:
Gazdagrét jóval azután épült, hogy úgy gondolták, nem kell annyi villamos, jó lesz a metró meg a busz is. 1970-ben kezdtek el készülődni az építkezésre, 1983-ban indult el az építkezés - kettes metró 1972-re készült el, 1973-ban már nem járt villamos a Rákóczi úton.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!