Érdemes lenne Budapest tömegközlekedését úgy átszervezni, hogy minden busz-, troli- és villamosvonal csatlakozzon legalább egy metró-, vagy külvárosi járat esetén HÉV-vonalhoz?
Figyelt kérdés
febr. 2. 15:02
1/7 anonim válasza:
Szerintem ahol értelme van ennek, ott már így van. Ahol nem, ott oka van, hogy nem.
2/7 anonim válasza:
Majdnem az összes busz, troli és villamosvonal csatlakozik egy metró, hév vagy vasútvonalhoz. Néhány járat ugyan nem csatlakozik, pl. Hűvösvölgyben, de viszont ott az összes busz csatlakozik a hűvösvölgyi villamosokhoz, melyek csúcsidőben elég sűrűn járnak ahhoz, hogy ez ne jelentsen problémát.
3/7 anonim válasza:
Nem kell minden vonalnak ezekhez csatlakoznia. Amelyiknek kell az meg már elevecsatlakozik.
5/7 anonim válasza:
Igazából eleve csatlakozik minden ami kell csatlakozzon, de tény és való, hogy vannak helyek ahol rossz helyen van elvágva. Pl: 14-es villamos érinti ugyan az M3 metrót, de azért lemehetne legalább a Nyugati pályaudvarig, így a 4-6 villamosért nem kell 1 megállóra metróra szállni.
6/7 anonim válasza:
Igazából nem sok olyan járat van, ami a felsoroltak közül egyikhez sem csatlakozik. Ha pedig a képletbe tesszük a vasútvonalakat, akkor már tényleg nagyítóval kéne keresni azokat a vonalakat, amik nem csatlakoznak semmihez. Most így hirtelen nem is tudnék ilyet mondani, pedig ismerem a hálózatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!