A Nyugati-Cegléd-Szolnok vonalon miért van mindig ekkora nyomor?
Sokan laknak a vasút közelében és rátelepültek a budapesti infrastrktúrára, mert praktikusan hamarabb bent vannak a főváros belvárosában, mint aki mondjuk a 22. vagy 23. kerület külső részén lakik.
...Már ha éppen nem rohad le a vasúti technika
Nem tudom, te melyik Nyugati-Cegléd-Szolnok vonalon jársz, mert amelyiken én járok, ott még nem emlékszem olyanra, hogy a négyes ülésen kettőnél többen ültünk volna.
Elmesélem, mi az a tömeg (ami miatt egyáltalán érdemes egy 5 milliárdos emeletes motorvonatot beszerezni).
Volt szerencsém Ausztriában tíz évig utazni, ahol Bécs elővárosában Doppelstock szerelvények járnak. Ez gyakorlatilag belső felépítésre ugyanaz, mint a KISS, csak nem motorvonat, hanem 5 kocsis szerelvény egy TAURUS mozdonnyal.
Na ott egy délután úgy néz ki, hogy a vonaton minden ülésen ülnek (ilyen Magyarországon valószínűleg azóta sem volt, hogy forgalomba álltak a KISS-ek). Ez közel 600 ember. Ezen felül az üléssorok között, az ajtók előterében és a félemeleten még kocsinként további nagyjából száz ember.
Na ez volt a tömeg.
Itt meg Pilis után már csak lézengenek az emberek az ötmilliárdos emeletes vonaton, ez a vicc kategória.
"nem emlékszem olyanra, hogy a négyes ülésen kettőnél többen ültünk volna"
Egy introvertáltnak az már nyomor! 😉
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!