Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A békéscsabai utasoknak...

A békéscsabai utasoknak melyik lenne a jobb? (Csak az utasok szemszögéből nézve)

Figyelt kérdés
120a-n a Keletibe, ahogy most van, vagy a 100a-n a Nyugatiba (főleg ha megépül a reptéri kiágazás)

2020. jan. 19. 18:33
 1/9 anonim ***** válasza:
89%
Majdnem mindegy, Szolnokon rövid várakozás után át lehet szállni a Nyugati pályaudvar irányába.
2020. jan. 19. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Nyugati akkor lenne jó, ha legalább KÖKI-n (meg esetleg Zuglóban) megállna. Egyébként gyorsabb a 100a-n. Ha megáll a fent említett két helyen+Cegléden és Ferihegyen, akkor 6 perccel, ha nem áll meg, akkor szerintem 15 perccel is. Alapvetően a Keleti egy jobban megközelíthető hely a városi közlekedésben (két metró, sok busz). De például rendkívüli forgalmi helyzet esetén szoktak ezzel ,,játszani”, hogy 100a-n a csabai IC, vagy 120a-n a debreceni. 100a gyorsabb, ennyi.
2020. jan. 19. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Igazából amíg érdemben nem javítanak a fővárosi vasúti hálózat áteresztőképességén, túl sok opció nincs. Ha a csabai vonatok a 100a-ra kerülnek, a debreceniek a 120a-ra kellene, hogy menjenek. Az meg szuboptimális elrendezés lenne, hiszen a ceglédi átszálló forgalom főleg a 100-asról jön.
2020. jan. 20. 07:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
#2 vagyok. Igen, én is szerettem volna írni, hogy a 100a nem bírná el, csak ugye utas szempontból..máskülönben fel lehetne újítani a Mizsei vonalat, hogy arra menjen a szegedi, és akkor elférne a Csabai a 100a-n. Máshogy nem valósítható meg..
2020. jan. 20. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
#4: Igen, azt tudom, hogy a 100a nem bírná el (meg a Nyugati se), ezért is tettem fel úgy a kérdést, hogy utasoldalról.
2020. jan. 20. 14:00
 6/9 A kérdező kommentje:

Folytatás...


Ahhoz legalább 3 vágányú 100a kellene.

2020. jan. 20. 14:01
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Pontosan. Vagy 3 vágányú 100a, vagy felújított Mizsei, szegedi IC átirányítással. Az egyik szükséges lenne ehhez a hadművelethez..
2020. jan. 20. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

A 142-est nagyon fel kellene újítani, ha IC-ket akarunk ráküldeni - és ha meg arra megy, akkor meg ott van vége a ceglédi átszállásnak Szolnok-Debrecen felől.

Nyilván sokkal jobb célpont a legtöbb esetben a Nyugati (Ferihegyen, Kőbánya-Kispesten, Zuglón, na meg Cegléden keresztül), de ha van jó szolnoki csatlakozás, túl nagy gond nincs a Keletivel sem - főleg, ha a Dunántúlra megy az ember.

2020. jan. 20. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
#2/4/7 vagyok. Nekem például volt már, hogy át akartam szállni Szolnokon, de túl sok idő volt az időben legközelebbi vonat, így hát elvetettem az ötletet..
2020. jan. 20. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!