Egy ideig aktív volt. Valószínű, nem hozta meg a kívánt eredményt. Amíg a felszinen az időjáásnak jobban kitettek a járművek, lehet hadzna annak, higy csak jelzésre nyílnak. De ott sem kizárólagos. Érzésem szerint több az összes ajtót nyitó járat.
2023. dec. 26. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 anonim válasza:
Minek?
2023. dec. 26. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 Justinianus válasza:
"Mert fölösleges, minden ajtó nyílik megálláskor!"
Ezek szerint nem tűnt fel, hogy a kérdés lényege az, hogy miért nyílik minden ajtó. :)
2023. dec. 26. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
Mert túl sok volt a lassabb utascsere miatt az utaspanasz és az Alstom drágán alakította volna át az ajtóvezérlést. Holott nyilván az lenne az értelmes, ha télen a felszíni szakaszon szelektív nyitás lenne automata visszazárással, a felszín alatt meg igazából tényleg választás kérdése , végülis lehetne a mostani rendszer.
2023. dec. 26. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
Mivel FELSZÁLLNI minden ajtónál szoktak, euzért értelmetlen
2023. dec. 26. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
Valószínűleg az illetékesek megfigyelték, hogy gyakorlatilag mindig az összes ajtón folyik az utascsere, ezért nem sok értelme a leszállásjelzőket használni, mert így is, úgy is az összes ajtó működik. Talán, amikor kisebb az utasforgalom, akkor lehetne értelme.
„A villamosokon is megtanulták használni az utasok.”
Nem egészen. A leszállásjelzőket tudják használni, de a felszállásjelzőket nem. Nézd csak meg, mennyi birka nyomkodja, akkor is, amikor már nem világít zölden. Sőt van olyan marha is, aki akkor is nyomkodja, amikor a villamos már elindult.
2023. dec. 26. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Ha máshol nem, a végállomáson lenne értelme. Az Örsön indulás előtt egy perccel már szinte mindenki csak az utolsó egy-két kocsiba száll be, a többi ajtó simán lehetne zárva.
2023. dec. 27. 03:50
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Nem szerencsés szakaszonként eltérő üzemmód. Vagy mindenhol nyomni kelljen, vagy sehol. Az embereket csak megkeveri. Fokozottan igaz ez azokra akik ritkán metróznak.
Látok embereket így is, akik nyomogatják a gombot.
Jól megfigyelhető a zavar a buszokon és villamosokon is. Nem csak többféle jármű van, a nyitó gomb helye is más, de adott vonalon azonos járműtípusnál is összevisszaság van. Naponra tapasztalom.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!