Miért ilyen rossz a tömegközlekedés Magyarországon?
2: Budapesten egy rakás ember van, akinek azért nincs autója (vagy azért nem használja), mert állandóan dugóba kerülne, és tömegközivel gyorsabb, egyszerűbb. Végülis csak az ország 1/5 része él ott
Ami a többi 4/5-öt illeti: ha valaki nem keres sokat, nálad azt jelenti az "alja réteg"? "Aki annyira vitte az életben..."
Mi van azokkal, akik 18 évesen elköltöztek otthonról, most huszonpárévesek és egyetemen tanulnak/tanultak, és ezért nincs autójuk? Huszonpárévesen nem hiszem, hogy ki lehetne jelenteni, hogy "nem sokra vitte az életben", elvégre meg is kell élni valamiből, egy autónak ára is van, a fenntartásáról még ne is beszéljünk - de ezekkel nyilván tisztában vagy, elvégre te vitted ennyire az életben. Csak annyira nem, hogy megértsd, nem mindenki ugyanonnan indul, nem mindenkinek ugyanazok a lehetőségek adódnak. Az eszedet nem kérdőjelezem meg, de az EQ-dat annál inkább.
Ja és környezetvédelmi szempontból sem lenne hátrány, ha picit többen felfedeznék maguknak a tömegközlekedést, már ahol van erre lehetőség (Pl megyeszékhelyek nagyrészén nem nagy áldozat néha félretennj az autót és felszállni egy buszra, esetleg villamosra, ahol az is van)
Amerikában sok helyen egyébként még rosszabb a helyzet
5, az ilyen nyilvánvaló trollok, mint a 2-es a tiédhez hasonló, megsértődött és komolyan vett válaszokért élnek.
Ez az idióta folyamatosan az Utazásba írogat teljesen offtopic, általában a kérdezőt szidalmazó válaszokat, amik csak ebből állnak. Gondolom azért, mert a valóságban pont annyira lecsúszott, mint akikről képzeleg, megosztásra érdemes valós utazási tapasztalatai meg nincsenek.
Le kell szavazni egy szó nélkül és továbbmenni.
#6
Biztos vagy abban, hogy a közlekedési vállalatok vezetői teszik ezt?
És az illetékes miniszter ezt szó nélkül tűri? Vagy nem veszi észre? És senki nem hívja fel erre a figyelmét?
És ki mondja az illetékes miniszternek, hogy ezt tűrje szó nélkül?
És ...
6
Lehet, hogy lopnak is, de ezenkívül a fizetésük, jutalmuk, prémiumuk is tulajdonképpen lopás, mert a mögötte levő teljesítmény nulla. Ehhez még hozzájönnek a céges autók, és egyéb plusz költségek, amiket ezek ingyen juttatásként kapnak. Már ez magában hatalmas és felesleges költség. Ezekért a felettük levő miniszter lenne a felelős. A semmihez nem értő haverjaikat a miniszter nevezte ki oda, ezért nyilván nem fogja azokat felelősségre vonni. Az nem számít, hogy rosszak a járművek, csapnivaló a menetrend, az a lényeg, hogy a vezetők megkapják a 10 milliós jutalmakat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!