Támogatnál egy ilyen villamosvonalat?
A Dunán csak villamos járna, ezzel sokkal versenyképesebbé válna a tömegközlekedés az autózáshoz képest. A Galvani és Albertfalvai hidat meg végleg ki lehetne törölni a fejlesztései tervekből.
Nem támogatnám.
És annyi hidat kell építeni, amennyinek hely van és amennyit pénzzel győzünk.
Nem csak a Galvani és Albertfalvai hidat kell megépíteni, hanem az Aquincumit is.
Akkor is ha egy darab autó nem megy át rajta...de ne kelljen már mindenhez kerülni, és ne legyen dugó mindenfelé, ha egyet fel kell újítani.
#4
1. Az Alberfalvai hídon járó villamos teljesen elkerülné Csepel központját, át se lehetne rá szállni a Szent Imre térig járó buszokról.
2. Keleten sokkal jobb a Topánka utcán vezetni, mint a Határ úton, mert az elkerüli a forgalmas helyeket. Ma is csak lézengenek a 3-as villamos ezen szakaszán. A Szent Imre tér - Topánka útvonalon járó villamos kiváltana 4 buszjáratot. A Budafoki út - Határ út útvonalon járó villamos semennyit nem adna Csepel és Peste. között utazóknak. Ugyanazokat a buszokat használnák, mint eddig.
3. Az Albertfalvai híd a kívánt közúti funkciókat se tudná betölteni, hisz nem lehet keleten hol folytatni. Ezért is vetették el, és csináltak belőle Galvani hidat.
4. Az általam említett villamosvonal nagy előnye, hogy nincs közúti híd, azaz az Albertfalvai híddal ellentétben nem generálja az autóforgalmat, hanem csökkenti.
"És annyi hidat kell építeni, amennyinek hely van és amennyit pénzzel győzünk.
Nem csak a Galvani és Albertfalvai hidat kell megépíteni, hanem az Aquincumit is.
Akkor is ha egy darab autó nem megy át rajta...de ne kelljen már mindenhez kerülni, és ne legyen dugó mindenfelé, ha egyet fel kell újítani."
mert nincs még elég környék szétbarmolva a kertvárosi autós tömegek kényelme kedvéért. a margitsziget közepén ne húzzunk át még kettőt? a gubacsi híd meg lassan leszakad, talán itt kéne kezdeni.
#6
"...a gubacsi híd meg lassan leszakad, talán itt kéne kezdeni."
Nem mondtam hogy nem.
Azonban pont ezért gond hogy az éppen csak elégséges mennyiségű híd van a Dunán. Bármelyiket lezárják, mert új kellene helyette, vagy fel kellene újítani, azonnal szinte áthidalhatatlan gondok keletkeznek.
A másik probléma, hogy olyan hidakhoz ragaszkodunk, amik már csak korlátozottan felelnek meg az eredeti funkciójuknak, mert mióta megépültek többszörösére nőtt a forgalom mérete meg jellege is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!