Buszsofőrök, milyen intézkedés van ilyenkor?
Vártunk egy buszra barátnőmmel az esőben, és a busz le se húzódott, csak simán elhaladt a megálló mellett, pedig a kezünkben ott volt a bérlet is, egyértelműen látszott, hogy utazási szándékkal állunk a megállóban. Miután faképnél hagyott minket, írtam egy panaszt a Volánbusznak, mert nagyon bosszúsak és szomorúak lettünk. Megírták a válaszlevelet, melyben a lényeg ez volt: "A vizsgálat eredménye alapján a járművezetővel szemben a szükséges intézkedéseket megtettük a hasonló esetek megelőzése érdekében."
Mik lehettek ezek a szükséges intézkedések? (Egyébként még a kellemetlenségért elnézést kértek, és leírták, hogy a sofőrök kötelesek utascsere céljából, vagy ha az indulási időnél korábban haladna el az adott megállónál, megállni.)
Dolgoztam közlekedési cégnél. Ez egy általános szófordulat, még cégen belüli kommunikáció esetében is. Írunk valamit hogy elmondhassuk hogy írtunk valamit. Valszeg nem csak nem vizsgálták ki, de még csak vissza sem keresték a rendszerükben hogy melyik busszal, ki járt arra.
Ha az ügyfélnek lett volna komolyabb kára, mert mondjuk nem ér oda egy bírósági tárgyalásra, és ezt tudja is bizonyítani, akkor foglalkoznak vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!