Vártunk egy buszra barátnőmmel az esőben, és a busz le se húzódott, csak simán elhaladt a megálló mellett, pedig a kezünkben ott volt a bérlet is, egyértelműen látszott, hogy utazási szándékkal állunk a megállóban. Miután faképnél hagyott minket, írtam egy panaszt a Volánbusznak, mert nagyon bosszúsak és szomorúak lettünk. Megírták a válaszlevelet, melyben a lényeg ez volt: "A vizsgálat eredménye alapján a járművezetővel szemben a szükséges intézkedéseket megtettük a hasonló esetek megelőzése érdekében."
Mik lehettek ezek a szükséges intézkedések? (Egyébként még a kellemetlenségért elnézést kértek, és leírták, hogy a sofőrök kötelesek utascsere céljából, vagy ha az indulási időnél korábban haladna el az adott megállónál, megállni.)
Amúgy a sofőr még integetett is nekünk (amit beírtam a panaszba), kérte, hogy ennél a kérdésnél is jelezzem, mert szerinte pont ez volt a lényeg az egészben, hogy így a sofőr nemcsak figyelmetlen, hanem bunkó is volt.
2023. nov. 17. 20:55
3/14 anonim válasza:
Hát, ki kell költözni pár hónapra Nyugat-Európába, és ott megtanulod, hogy ha nyolcan álltok is a megállóban, ahol csak egy busz jár, ha a nyolc emberből nem integet legalább kettő hevesen, akkor nem áll meg a busz. Eszem megáll, hogy ezért panaszt írsz, ahelyett, hogy egyértelműbbé tetted volna a szándékodat, nem csak állsz ott, mint Bálám szamara.
2023. nov. 17. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Megmondták neki, hogy panasz érkezett, úgyhogy máskor szíveskedjen jobban megfigyelni a szerinte nem biztos, hogy felszállni akaró emberkéket.
2023. nov. 17. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Hétvégén jár egy távolsági és egy helyközi busz óránként. Ezek egymást előzgetik, egyik nem áll meg, a másik igen. A múltkor mindkettő tele volt, egyik se állt meg.
2023. nov. 18. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
3-asnak annyiból igaza van, hogy tényleg integetni kell... vannak ilyen helyek nálunk is. Ha nem állsz ki az út mellé hogy messziről lásson a sofőr és nem integetsz, akkor úgy húz el a megálló mellett mintha ott sem lenne. Jártan én is így....
2023. nov. 19. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Nálunk a Volánbusz elvárja, hogy a megálló tábla magasságával egy vonalban álljanak a várakozók, de ha szalad valaki, megvárja, sőt ha kicsi a forgalom, akkor a megállótól odébb is felvesz. Persze ők jól ismerik a törzsközönséget.
2023. nov. 19. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 Gábor19... válasza:
Volt menetrendszerinti megállója az adott járatnak annál a megàllónál? Sok távolsági járat nem minden megállóban állhat meg. Ilyen esetben semmi se történik, de ha menetrend szerinti megállóban nem all meg akkor vissza nézik az navit, és ha bizonyított akkor általában a mozgóbérünket szokták elvenni következő fizetéskor.
jan. 12. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
#8, a Volánbusz azt írta, a sofőrök kötelesek utascsere céljából megállni.
jan. 12. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
9 nem érti.
Tudod 9 van milliónyi megálló. Sokszor csak egy tábla az út szélén, ennyi a megálló. Egy távolsági járatnak nincs minden bokorban megállója a menetrend szerint. Olyan mint a gyorsvonat, az sem áll meg a bokroknál, csak a nagyobb helyeken.
Tehát csak annál a megállónál "kötelesek utascsere céljából, vagy ha az indulási időnél korábban haladna el az adott megállónál, megállni" amelyiknél amúgy menetrend szerint is megállna.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!