Mi szükség a déli körvasút harmadik vágányára, ha még az első kettő sincs kihasználva?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Legalább már a kérdésben elárultad, hogy nem értesz semmit a témához, azt viszont tudni véled, hogy “nincs kihasználva”.
Mindenesetre:
1. A fejlesztés célja az, hogy jelentősen több vonat tudja használni ezt a szakaszt
2. Önmagában nem sok plusz kapacitást jelent egy harmadik vágány, ha közben máshol szűk keresztmetszetek vannak, épp ezért vannak tervek további beavatkozásokra a szakaszhoz kapcsolódóan (pl ferencvárosi átemelés).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ne ásd mélyebbre magad.
Van ám ott menet közben 3 jelentős elágazás, valamint az ország legjelentősebb rendezőpályaudvara. Szóval nem csak a Keleti - Kelenföld személyforgalom zajlik ott.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#6
Mégegyszer kérdezem, legyél szíves válaszolni, vagy ha nem tudsz, akkor csendben maradni.
Milyen szakmai ismeret kell annak megállapításához, hogy nincsen kihasználva egy vágány, amin csúcsidőben is legfeljebb 8-10 percenkent járnak a vonatok?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Elég nagy naivitásra vall, abból kiindulni, hogy egy adott időpillanatban milyen követéssel ment két vonat rajta...
Nem titkolt cél, hogy a Budapest-Belgrád vonal mellett a kínai vasúti tranzit is Lengyelország helyett Magyarországon keresztül bonyolódjon, szóval a mostani forgalom mellé a jövőben még további növekedésre is számítanak
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!