Meddig marad az ország illetve a vármegye bérlet?
Hadd mondjak valamit, egyben ajánlanék is valamit a fejesek figyelmébe. Mindannyian érezzük, eljöhet a nap, hogy bedől a MÁV anyagilag is. Tudjuk, hogy az agglomerációk 30-40 km távolságú gyűrűjében tömeges és durva bevételkiesést okoz ez a 9000 forintos játék, úgyhogy kényszerűen újragondolásra fog ez egy nap kerülni, ha szeretnénk, ha nem. Na most ha netán eljutunk ehhez a szomorú és kényszerű naphoz, akkor én azt fogom mondani: Hogyha muszáj, hát emeljék X ezer forinttal a megyebérlet árakat, de soha semmilyen körülmények között ne töröljék el annak a lehetőségét, hogy az ember szabadon, gondolkodás és kínlódás nélkül bármilyen tömegközlekedési eszközbe, amit meglát maga előtt, csak úgy beleszállhat. 40 éven át kínlódtam mindig azzal, hogy hogy a bánatban lesz megvéve a következő jegy. Ha nekem újra ezt kéne csinálni, fölkötném magam. De hogy a személyes példámon túllássak, ha valakinek nincs a kezében egy ilyen mindenes bérlet, az a bonyolultabb utazásait garantáltan az autójával fogja megoldani.
Arra tehát oda kéne figyelni: Ne emeljék a bérletárakat drágábbra, mintha valaki minden munkanap jegyeket váltana, és pláne ne emeljék drágábbra, mint amennyibe az autóval járkálás kerül. Mert az sokkal súlyosabb következményekkel jár az agglomerációra nézve, még ha az efféle problémákat közvetlen nem is látja rögtön önmagán az államkassza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!