Az M4-es metró valóban el tudna ágazni a fehérvári úton Alberfalva felé?
Megoldható. Alagútat kell fúrni, amikor a kiágazást kifúrják (mindkét alagúthoz hozzá kell nyúlni), akkor gyakorlatilag a meglévőt is le kell állítani.
#1: 🤣 inkább balra kell tekerni
Csak megjegyzem, az a szépnek és soknak tűnő négyvágányos vasútvonal kb. az ország összvasútjának 1/3-a domborzati okokból kényszerűen összenyomva. Örül, ha a távolsági és teherforgalmat épphogy levezényli. A városi és az agglomerációs tragédiahelyzetet perpillanat messze nem oldja meg, és további ügyeskedésekkel sem tudja a vonatokat nagyságrenddel sűríteni. Az, hogy végső soron adott megállóból (amit három-öt kilométer gyaloglás után elértél) kb. óránként van egy vonat, az az autósélet melegágya. Miközben Érd környéke lassan kidurran. Hiába van annyi minden, ha az egyik lent megy, a másik fent megy, a harmadik itt nem áll meg, a negyedik ott nem áll meg, az ötödik meg, ami végre megáll, nem oda megy, hanem a város másik végébe... Hát ehhez képest a Csepeli HÉV egy álomvilág.
Tudjuk mindannyian a realitást, nem lesz a kérdező kedvéért ötödik és hatodik vágány se metróból, se semmiből, de azért meg tudom érteni, hogy ilyenekről ábrándozik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!