Miért nincs Nyíregyháza - Nagykároly közvetlen vonat?
Azt ugye érted, hogy két putris helyet vonattal összekötni rettentő drága opció. Azt is érted ugye, hogy a két putrisfalu ezt a pénzt életében nem termelné ki. Azt is érted gondolom, hogy ezt mi városi polgárok fizetnénk.
Nekünk meg van jobb ötletünk arra, hogy a két putri vasúttal összekötése helyett hova tegyük azt a pénzt.
#1 Te fájdalmasan sötét vagy. Putri, az. Az egyik konkrétan Magyarország 7. legnépesebb települése, a másik fontos régióközpont, ami ezer szállal kötődik jelenleg is Magyarországhoz.
Lassan nyitnak a belpesti romkocsmák, igyál inkább egy nagyfröccsöt! (A ház borából).
Más a menetrendi struktúra, a Nyíregyháza-Nyírbátor-Mátészalka vonalon eleve alig van vonat (a Debrecen-Nyírbátor-Mátészalka vonalon sokkal több), a (Záhony)-Mátészalka-Tiborszállás-Nagykároly vonalon meg külön vonatok vannak. Azt talán még meg lehetne vizsgálni, hogy a tiborszállási fordulóidők megengednék-e, hogy átmenjenek Nagykárolyba és vissza.
A Nyíregyháza-Mátészalka-Nagykároly vonat egyébként közel 3 óra lenne, nagyjából mint most a debreceni átszállással.
Nyilván a borzalmas pályaállapotok és a járműhiány mellett a határellenőrzés sem az interregionális vasúti közlekés malmára hajtja a vizet, de ez ugye olyan, hogy ha jó lenne, jó lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!