Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nincs Nyíregyháza -...

Miért nincs Nyíregyháza - Nagykároly közvetlen vonat?

Figyelt kérdés
SzSzB megyének alig van vasúti kapcsolata Romániával, csak az a napi 2 pár vonat Szalka és Károly között. De ez is csak a szalkaiaknak és a környéken élőknek opció, a vármegyeszékhelyről lehetetlen egy nap alatt megjárni a romániai Nagykárolyt.
2023. júl. 30. 13:11
 1/6 anonim ***** válasza:
0%

Azt ugye érted, hogy két putris helyet vonattal összekötni rettentő drága opció. Azt is érted ugye, hogy a két putrisfalu ezt a pénzt életében nem termelné ki. Azt is érted gondolom, hogy ezt mi városi polgárok fizetnénk.

Nekünk meg van jobb ötletünk arra, hogy a két putri vasúttal összekötése helyett hova tegyük azt a pénzt.

2023. júl. 30. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
85%

#1 Te fájdalmasan sötét vagy. Putri, az. Az egyik konkrétan Magyarország 7. legnépesebb települése, a másik fontos régióközpont, ami ezer szállal kötődik jelenleg is Magyarországhoz.


Lassan nyitnak a belpesti romkocsmák, igyál inkább egy nagyfröccsöt! (A ház borából).

2023. júl. 30. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
93%
2: a "belpesti romkocsmás" Orbánék éppen most zárnak be vasútvonalakat, köztük a 10 ezres Nagyatádét is
2023. júl. 30. 13:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%
Tiborszállás Nagykároly van.
2023. júl. 30. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Gondolom nincs rá tömeges igény.
2023. júl. 30. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Más a menetrendi struktúra, a Nyíregyháza-Nyírbátor-Mátészalka vonalon eleve alig van vonat (a Debrecen-Nyírbátor-Mátészalka vonalon sokkal több), a (Záhony)-Mátészalka-Tiborszállás-Nagykároly vonalon meg külön vonatok vannak. Azt talán még meg lehetne vizsgálni, hogy a tiborszállási fordulóidők megengednék-e, hogy átmenjenek Nagykárolyba és vissza.

A Nyíregyháza-Mátészalka-Nagykároly vonat egyébként közel 3 óra lenne, nagyjából mint most a debreceni átszállással.

Nyilván a borzalmas pályaállapotok és a járműhiány mellett a határellenőrzés sem az interregionális vasúti közlekés malmára hajtja a vizet, de ez ugye olyan, hogy ha jó lenne, jó lenne.

2023. júl. 30. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!