A kelenföldi jegyautómata hajnalban elnyelte a 10000 forintos címletem. Mit tehetek?
"Jegykiadó automatákhoz kapcsolódó hasznos információk
Panaszok kezelése:
Minden esetben hívja a MÁVDIREKT-et, akik felvesznek egy panaszfelvételi adatlapot, amely az Ön adatait és a történteket tartalmazza. Az ügyintézést meggyorsítandó JEGYEZZE MEG ÉS DIKTÁLJA BE AZ AUTOMATA HÁROMJEGYŰ AZONOSÍTÓJÁT.
MÁVDIREKT telefonszáma: +36 (1) 349 4949
Ha az automata nem nyomtatja ki a jegyét, pedig a fizetés megtörtént:
ha van nyitva tartó pénztár az állomáson, vegye meg ott a jegyét, a kezelt jegy sorszámát pedig diktálja be a MÁVDIREKT-nek. Az automata által ki nem adott jegy(ek) árát, vagy az elnyelt pénz teljes összegét Ügyfélszolgálatunk kezelésiköltség-mentesen visszatéríti,
ha nincs nyitva tartó pénztár az állomáson, szálljon fel a vonatra és jelezze a jegyvizsgálónak a gép meghibásodását. A fedélzeten váltott jegyet, vagy utasleadási lapot juttassa el Ügyfélszolgálatunkra, vagy lehetőség szerint a számát diktálja be a MÁVDIREKT-nek.
Ha Ön megszakította a vásárlást, és már dobott be pénzt, de nem kapta vissza azt:
A MÁVDIREKT-en, vagy Ügyfélszolgálatunkon bejelentett eset vizsgálata után, annak eredményének függvényében a felmerülő összeget Ügyfélszolgálatunk kezelésiköltség-mentesen visszatéríti."
Tanulság: Nem kell ilyen szir-szar automatákba ekkora címletet dobálni.
1000 másik lehetőség van jegyet váltani. Miért szopatjátok magatokat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!