Mit szóltok a máv jegyek majdnem duplájára emeléséhez?
21/37 A kérdező kommentje:
24 Igazad van, felesleges felb.szni magam rajtuk.
Nem örülök neki és patkány sem vagyok! Egyszerűen csak reálisan látom a világot.
Ja és 25 évet húztam le a vasútnál, úgyhogy mégreálisabban látom :D
2023. júl. 6. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
Persze, reálisabban, csak azért, mert vasutas vagy :) :) Ez politikai döntés volt, mégis miféle rálátásod lenne?
Akkor magyarázd meg, miért nem lépcsőzetes, előre ütemezett emelés történt? Miért csak a legrövidebb távokon ÉS a helyjegyek egy részénél emeltek drasztikusan árat ? És az online csatornák kedvezménye? Ahhoz miért nyúltak hozzá? Na?
2023. júl. 7. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
Milyen ütemes emelést akartok egy szaros 200 Forintos jegyre? 😂
2023. júl. 7. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
10 év alatt nem volt akkora infláció ami a 230 Ft-os jegy 400 Ft-ra emelését indokolja, miközben a nagyobb távú jegyek kevésbé, a legnagyobbak meg egyáltalán nem emelkedtek. Mondjuk egy 20%-os általános emelést minden zónában jobban elfogadtam volna, pedig az a távolsági utak árát jól megdobja, de legalább nem az agglomerációban élőket szívatják, akik például munkába járásra használják a kis távú jegyeket, miközben a nyaralni utazók egy fillérrel se fizetnek többet. De én előre gondolkodtam és beraktároztam régi árú mobiljegyekkel június 30.-án 22 órakor, így július 30. 22 óráig még a régi áron utazom, aztán ha maradna visszaváltom. Utána pedig megveszem az országbérletet, mert augusztusban tervbe van két rendkívül hosszú (280 km, 5 óra) út, ami oda-vissza már önmagában drágább lenne mint az országbérlet, plusz még az agglomerációs járatokon is érvényes.
2023. júl. 7. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
Most nézem Budapest-Szeged, Napfény gyorsvonat 3410 forint, Napfény intercity 4400 forint, közben ugyanaz a vonat csak másik kocsiba 🤣🤣🤣🤣 Tiszta nevetséges. Közben 2:24 perc a menetidő a 175 km-es távra
2023. júl. 7. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
27/37 A kérdező kommentje:
Persze lehet köpködni, hog, mit pattogok a 170 ft-os emelésen de ezt a vonalat heti 3x használom oda vissza. Az 6x170 egy héten. Így megint havi 4e kerűl ki a zsebemből. Ami magában nem lenne sok de mivel mindenütt emelkedik az összes kiadás lassan arra nem marad pénz, hogy egy jobb cipőt megvegyek magamnak. Ketten keresünk párommal egy erős átlagos fizut és basszus meg kell gondolnli, hogy ha hétvégén valami minőségibb kaját eszünk akkor már nem jut mondjuk egy mozira se.. nagyon gáz ez így! Egész életünkben gályáztunk, szerintem nem ezt érdemeljük és senki sem aki dolgozik normálisan. Dühítő és nagyon méltatlan a munkásosztállyal szemben!
#29
Havonta 24x400 forint, az már 9600, miközben a megyei bérlet (“vármegyebérlet”) 9450Ft, jobban megérné azt venned.
2023. júl. 7. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
"Ez politikai döntés volt, mégis miféle rálátásod lenne?"
Ezek szerint neked a politikára van rálátásod? Vagy honnan tudod, hogy politikai döntés volt??
2023. júl. 7. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
#28 annyi a baja, hogy a BKK/egyéb helyi járatokra nem érvényes, ha az lenne legalább az országos verzió abszolút megérné. Így viszont pont a kisvárosok járnak jól ahol a Volánbusz helyközi járatai járnak helyi viszonylatban is, a nagyvárosokban pedig inkább csak átutazik az ember (én is inkább a MÁV-ot használom a BKK helyett Kelenföld-KöKi között, Debrecenben pedig gyalog megyek a vasút és a Volánbusz állomás között, ha már van országbérletem nem akarok külön fizetni másra).
2023. júl. 7. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: