Miért csak az éjszakai buszok járnak hosszabb,
külváros-belváros-külváros útvonalon?
Figyelt kérdés
A BKV úgy tervezi az útvonalait, hogy minden végállomás valamilyen csomóponton legyen, ahol át kell szállni. Miért nem lehet valamelyik közbülső állomás a nagy csomópont? Egy példa: az 54/55-ös és a 212-es busz logikus folytatásai lennének egymásnak, mégis át kell szállni egyikről a másikra a Boráros téren. Nekem már többször, több célponthoz kellett.
2023. jún. 27. 08:10
1/8 anonim válasza:
Mert nappal a kötöttpályás járművekhez csatlakoznak a buszok, amik éjszaka nem járnak, így ott nem kell csatlakozni, át kell szelni a várost a kötöttpályások helyett. Az átszállással amúgy nem lenne gond, egy teljesen elfogadható dolog, csak össze kéne hangolni a járműveket, ne az legyen, hogy látod a buszról elmenni a másikat amire átszállnál, aztán várhatsz 10 percet, közben meg leketyeg a 30 perces jegyed.
2023. jún. 27. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Illetve zavarérzékenység. Gondolom, te sem örülnél, ha a Közvágótól nem tudnál lebuszozni Pesterzsébetre, mert az Árpád-híd környékén történt valami gebasz.
2023. jún. 27. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Azért, amit előttem már leírtak, meg szerintem nappali forgalomban egy 90 perces éjszakai vonal durva lenne kicsit..
2023. jún. 27. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Továbbá eltérőek az igények a különböző szakaszokon. A 212-esen nem fér el csuklós, ezért az 54-es legyen szóló? De ha az szóló, akkor sűrűbben kellene közlekednie, de kell olyan járatsűrűség a Normafához?
2023. jún. 27. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 A kérdező kommentje:
Az eltérő igényekre megoldás lenne, ha szóló buszokat járatnánk, de a mostani 54-es emellett megmaradna betétjáratként. Így a zavarérzékenységet is valamelyest enyhítenénk. A csatlakozások optimalizálása viszont jogos.
2023. jún. 27. 16:14
6/8 anonim válasza:
Szóval az 54-es útvonalán mondjuk minden második busz hosszú kombinált útvonalon jár, úgyhogy csak szóló, ellenben a zavarérzékenysége miatt gyakran késve vagy eleve túlzsúfolva érkezik. Nem hangzik túl jól azok számára, akik csak a Borárostól, Közvágóhídtól szállnának fel Dél-Pest felé.
Ja meg ugyebár az 54-es utasai közül befelé nem csak a 212-es útvonalán akarnának továbbutazni, hanem mondjuk a 15-ösén is. Nekik nem jár a kombinált járat? Ja meg Normafáról vissza a 212-esről nem mindenki az 54-esre száll át, az utasok egy része a 23-assal megy tovább, nekik nem jár a kombinált járat? Végül ott tartunk, hogy az adott utas úticéljának megfelelő kombinált járat óránként legfeljebb egyszer-kétszer fog jönni (és még mindig csak szóló, és eléggé zavarérzékeny, és emiatt hajlamos a késésre és zsúfoltságra).
2023. jún. 27. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Azért , mert nappali forgalomban irtózatosan zavarérzékeny lenne. Ennyi, nem kell sokkal tovább gondolni ezt.
2023. jún. 27. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Az 54-es már most is szóló napközben, nem kéne tovább rontani... bár sztem így tanszünetben talán elég lesz rá, de jóval előbb elkezdték.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!