Miért olyan nehéz kiepíteni Budapest belvárosa és a ferihegyi reptér között egy kötött pályás tömegközlekedesi lehetőséget?
A Lázár lázálmát a tramtraint ide kellett volna építeni. Itt még értelme is lett volna!
Megy a marakodás, hogy ki tud építkezni ott és így ki tud többet lopni.
A gyorsforgalmi út is egy hányadék.
A közvetlen buszjárat is csak nemrég indult el.
Tragédia ez a helyzet... Gondolom szijjártó petikének mindegy mivel megy ki a falconhoz...
Viszonylag nagy nehezítés, hogy a repülőtér nincs állami tulajdonban, a jelenlegi tulajdonos meg nem igazán érdekelt kötöttpályás kapcsolat kiépítésében - a taxisoktól fajlagosan több pénz folyik be, mint a buszokból a repülőtérnek, a vonatból alig lenne bevételük.
Szóval amíg érdekellentét áll fenn a repülőtér és a vasút tulajdonosai között, addig nem várható ilyen jellegű fejlesztés. Talán egyre közelebb kerül az állam a repülőtér megvételéhez, de szerintem még ez is évek kérdése, a repülőtéri vasút megépítése meg szintén.
"Olyasmiért könyörögsz ami már évek óta létezik."
Aha... Nézd meg a térképen hogy hol áll meg a vonat és hol lehet felszállni a repülőkre!
A megálló az 1-es terminálnál van ami bezárt. A 2-es terminál meg 6km-rel arrébb van!
Tessék:
Mire odaérsz, leég a gumi a bőrönd kerekéről!
Ha valamihez full hülye vagy, akkor nem kell beleugatni!
"nagy nehezítés, hogy a repülőtér nincs állami tulajdonban"
Na a másik okos...
Normális repületerek nincsenek állami tulajdonban! Az állam nem jó gazda! Lásd egészségügy, oktatás, máv, posta, ... mondjam tovább?
"Az állam nem jó gazda!" - ez is egy állítás. De van ilyen is: "Utolsó nemzeti védművünk az állam".
Mellesleg: [link]
Elég vegyes a kép.
"Olyasmiért könyörögsz ami már évek óta létezik."
A kérdező leágazást javasol a vonalról, mivel a jelenlegi Ferihegy megállóhely baromi messze esik a repülőtér bejáratától, onnan még buszra kell szállni.
Szóval igenis létező, hivatalos elképzelés a kérdező által javasolt vasúti kiágazás a 100a vonalból (100d néven), így nem csak a Nyugati pu., hanem Szeged és Debrecen-Nyíregyháza felől is elérhető lenne közvetlenül a repülőtér (+ valószínűleg a békéscsabai irány távolsági vonatait is erre terelnék, így onnan is). Ennek a beruházásnak akadálya, hogy a reptér jelenlegi tulajdonosának nem érdeke, így megengedni sem akarja. Ezért lenne helyes lépés, hogy az állam visszavásárolja a repülőteret. Azon túl persze, hogy sose lett volna szabad eladni egy olyan állami céget, ami a fentebb említett MÁV-val, postával stb. ellentétben kifejezetten nyereséges.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!