Most már megint miért nem megy az M3 metró a Kálvin tér és a Klinikák között? Vagy most megy valahol a belvárosban?
Figyelt kérdés
Május óta ment, nekem pont ez a pár megálló kellene, örültem, hogy végre megnyitották, erre ma megyek valahonnan haza, hétköznap van (tudom, hogy hétvégén eddig sem ment), erre látom, hogy a Kálvin téren le van zárva. Most mi van? Megnyitották pár hétre és ennyi?2022. júl. 7. 16:21
2/9 anonim válasza:
Egy hónapig ment, most az Árpádtól végig pótló van megint, ha jól tudom, egész iskolakezdésig. Bár hogy mi az istent lehet annyit javítani rajta, érdemi javulás nélkül, azt ne kérdezd.
3/9 A kérdező kommentje:
Ja hát már lassan nem tudok normálisan közlekedni, most láttam pár napja, hogy a 2-es villamos helyett is pótlóbusz megy, hétvégén a 4/6-osnál is a Corvintól, én pont ezeket a vonalakat használom a leggyakrabban. Vonattal menni akartam valahova, erre augusztus végéig arra autóbuszos pótlás van...
2022. júl. 7. 17:46
5/9 anonim válasza:
De minek kell állandóan rinyálni? Nyáron a legkisebb az utasforgalom , ilyenkor KELL minden nagyobb munkát letudni. Kellemetlen persze, de mennyivel lenne jobb , ha szeptemberben vagy mondjuk a munkavégzésre alig alkalmas idő miatt decembertől márciusig húzódóan kellene ugyanezen szakaszokon pótlózni?
6/9 anonim válasza:
#5 Ezekben az időszakokban is kell, mert 2023-ra ígérik (ami egyébként azt jelenti, hogy 2024 végénél előbb biztosan nem lesz kész).
7/9 anonim válasza:
Azért, mert látjuk, hogy hiába van felújítás, következő nyáron megint ugyanaz, aztán megint... Kínában egy egész metrót építenek egy év alatt, ezt meg már fene se tudja, talán 8-9 éve javítgatják. A 4/6-ost kétévente, közben azt mondják, hogy 10 éve nem volt cserélve.
8/9 anonim válasza:
#7 én ezt átgondolnám a helyedben. Itt is meg lehetne építeni egy metrót egy év alatt, de három dolog hiányzik. Elegendő pénz, elegendő munkaerő, elegendő pótlóbusz és elegendő akarat.
Kínában kb. minden megvan. Ez Magyarország, magyar emberekkel, nulla pénzzel, munkaerőhiánnyal.
9/9 anonim válasza:
#7 Az ugye megvan, hogy ha megvan hozzá az anyagi fedezet, akkor egy új metrót építeni sokkal egyszerűbb, mint egy meglévőt felújítani? Aminek ráadásul legalábbis szakaszosan fenn is kell tartani a forgalmát.
A 4/6-osnak meg nem ugyanazt a szakaszát újítják fel kétévente, hanem szakaszosan haladnak vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!