Így hogy a Siemens-el már "nem barátkozunk", van rá esély, hogy a Bombardier-től veszünk TRAXX mozdonyokat a jövőben?
"Utána jöhet a mozdony is."
Ember nézd már meg: a következő menetrendtől nőnek a menetidők a vidéki városok felé! Nem lesz jó pálya sehol!!
Mozdonyok sem lesznek, mert nincs lóvé! Nem követitek a híreket? Annyira üres az államkassza, hogy a morzsákért is lehajol már a kormány! A MÁV nem kapja meg a karbantartáshoz elengedhetetlenül szükséges pénzt az államtól aki megrendeli a vonatokat! Annyira nincsenek hadrafogható járművek, hogy ha valami kiesik nincs tartalék! Ha a kieső gépet nem tudják megcsinálni, mert nincs alkatrész, akkor nem mennek a voantok.
Nem lesz itt se vectron, se traxx... majd romániából bérelnek gépeket.... fogja még sulzer vinni a köric-t! :D
3as
Bedőltél a románia jobban teljesít dumának?
Gyere át kérlek, mutassam meg itt milyen mozdonyok mennek nap mint nap, és milyen állapotban vannak a Sulzerek és a GM-ek is. Magyarországon a MÉH telepen szégyellnétek olyanokat tárolni.
"Bedőltél a románia jobban teljesít dumának?"
Nem!
De ott van olcsón bérelhető mozdony.
Nyugatról bérelni nincs pénz. Még annyi eszük - vagy pénzük - sincs, hogy legalább nyárra a Balaton környékére béreljenek néhány megbízható dízel gépet - Herculest vagy valami hasonlót. Ez a csörgőkkel való kínlódás, hogy 1 húzza, 1 tolja, 1 meg energiával látja el ultra gáz.
Te, nem tudom, lehet vannak cégek akik adnak bérbe, de a román vasúttársaság sem bérel. Most nemrég volt egy negatív rekord Romániában, Bukarest Krajova távon 200 km-t több, mint 8 óra alatt tett meg a vonat. Lerobbant a mozdony, jött a másik utána, és az is lerobbant.
Vagy pl ott az amúgy nagyon impozáns helyeken áthaladó Szatmárnémeti - Mangalia vonal: mikor 4-5 óra késéssel odaért a tengerpartra, már mindenki örül, hogy nem egy napot késett.
Aztán a havonta kiégő Sulzerekről meg egyebekről nem is beszélek. Az full elektromos mozdonyoknál 2 fokkal jobb a helyzet, de ott is vannak gondok, lásd fennebb a krajovai példámat. Tudom, hogy Magyarországon is szar a helyzet, de ha meglátnád közelről, mi van Romániában, ahhoz képest Magyarország kész mintapélda, hogy kell a vasút működjön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!