A Siemens miért csak a Taurusban alkalmazta a "zenélő" technikát?
Egyszer ellőtték, nagyot szólt. Gondolom egyben fricska is volt a DB-nek akik nem rendelek az ES64-et ( legalábbis az U sorozatból,F az van a Cargonál ).
Az összes IGBT/VVVF vezérelt mozdony ad ki valami hangot indulásnál, nem tudom mennyi többletköltséget jelentett ezt így megalkotni, mindenesetre nagyon nagy húzás volt a Siemenstől :)
"nem tudom mennyi többletköltséget jelentett ezt így megalkotni, mindenesetre nagyon nagy húzás volt a Siemenstől"
Ezzel én is egyetértek, de kérdés, hogy a későbbi típusokban miért nem alkalmazták már. Hiszen a technológia /ha nevezhető ez annak/ már rendelkezésre állt a gyártónak, mégis másfajta vezérlési módot használnak a későbbi gyártmányokon. Problémák voltak vele vagy zavarta a mozdonyvezetők fülét az állandó dórémizés gyorsításkor?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!