Ha Lausanne-ban van metró, akkor Hódmezővásárhelyen miért nincs?
Nem viccelek! Hm. majdnem akkora, mint Budapest. Város, tehát nem falu.
A legkisebb népességű város lehetne a Földön, ahol van földalatti.
Megválaszoltad magadnak.
Legkisebb népességű. Miért kellene valamit 20-25× drágábban megépíteni, mint egy villamost, 30-40× drágábban, mint sima utat, amikor hely van, semmi értelme sincs levinni még kéregvasútnak sem?
Mivel ismerem Lausanne-t (dolgoztam ott), így megjegyeznék pár dolgot.
Lausanne tele van nagyon meredek dombokkal és emelkedőkkel. Egy csomó helyen 25-30 fokosak is megvannak. Igazából ott vezetni horror, akinek régi típusú autója van, elég egy rossz mozdulat vagy nem adsz elég gázt hátrazuhansz a mögötted lévőbe (vagy az ellenkezője, ha nem fékezel le időben simán beleszaladsz másba).
Na most, ha adott egy ilyen város, ahol mindenféle ilyen meredek dombok vannak, akkor ha van egy villamos, akkor azt egyszerűbb simán beleépíteni a föld alá, hogy a vonal csak egyenesen folytatódjon tovább. Máskülönben az nem villamos vonal lenne, hanem inkább fogaskerekű.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!