A BKK miért nem tud 30 nap alatt válaszolni egy bejelentésre?
Figyelt kérdés
Két hónapig vizsgálgatják az ügyet, majd küldenek egy semmitmondó választ. Aztán pedig ugyanazzal az üggyel kapcsolatos további kérdéseket is vizsgálgatják még 2 hónapig. A telefonos ügyfélszolgálatuk pedig egy katasztrófa, akik ott dolgoznak annyihoz értenek, hogy leírják, amit diktálok nekik.2023. jan. 25. 16:00
1/8 anonim válasza:
Nem gyorsak, de azért az értelmes észrevételekre jókora átfutással, de szoktak reagálni.
2/8 A kérdező kommentje:
#1 : Szoktak? Ez egy szolgáltatás akar lenni? :) Szerintem 30 napos válaszadási határidő van.
2023. jan. 26. 10:59
3/8 anonim válasza:
Pontosan 30 nap alatt válaszolnak. Jogszabály kötelezi őket.
4/8 A kérdező kommentje:
#3 : Pontosan számtalan esetben jön a halasztás a válaszadás helyett. A 30 nap a levél elolvasásához is kevés egy átlag BKK-snak! :)
2023. jan. 31. 14:03
5/8 anonim válasza:
#4 Nekem mindig időben válaszolnak.
6/8 A kérdező kommentje:
#5 : Ez jó hír, akkor vegyél jegyet helyettem is! :) Én megvárom vele a válaszukat! :)
2023. febr. 5. 16:06
8/8 anonim válasza:
"Nem gyorsak, de azért az értelmes észrevételekre jókora átfutással, de szoktak reagálni."
Álmodban. Egyszer megírtam, hogy az egyik tájékoztató táblájuk hibás, majd kb. 30 nap múlva megírták, hogy nem hibás és ne írjak ezzel kapcsolatban többet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!