Autóbuszállomásokon ilyenkor mi a teendő, ti mit szoktatok csinálni?
Ez elég tipikus volános hozzáállás : úgy 95 százalékban elvégzi a rábízott melót, de hogy a maradék 5 százalék elsunnyogása kit és hogyan érint, az már nem érdekli. Ugyanaz az eset, mint amikor elmegy 5 perccel idő előtt, amikor nem tér be a faluba, ahol “úgysem szokott lenni felszálló” vagy amikor a kijelölt megálló helyett valahol a közelben egy számára egyszerűbben megközelíthető megállóban áll meg. De a járat azért igazából teljesítve van, egy-két utas lehet, aki szív emiatt. Csak ugye ők orbitálisat.
Ez visszavezethető a harmatgyenge menedzsmentre. A legtöbb, amit tehetsz a tétlen sodródáson kívül az az, hogy írsz egy e-mailt a Volánbusz ügyfélszolgálatnak, ezzel adva egy esélyt annak, hogy az illetékes helyi vezetők figyelme legalább néhány perc erejéig a neked nehézséget jelentő problémára irányuljon.
Megjegyzem, magam is késtem már le úgy buszt, hogy nem a kijelölt kocsiállásról startolt a pilóta. Undorító.
"Nyilván a buszsofőrtől, szerintem ez egyértelmű"
Nem a #7 vagyok, de aki nem ismerős azon a buszállomáson, vagy csak azzal a járattal nem szokott utazni, az honnan tudja, hogy egy random másik helyen álló busz sofőrjétől kell ezt megkérdezni???
Ahogy a #1 válaszomban is írtam, ezt be kell jelenteni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!