Mi a teendő ha a bkk automata nem ad ki bérletet, elnyeli a pénzt?
"Hibabejelentés
A BKK jegy- és bérletértékesítő automatáival kapcsolatban bármilyen probléma esetén Ügyfeleink az alábbi módokon tehetnek bejelentést:
BKK telefonos ügyfélszolgálat telefonszámán: 06 1 3 255 255, a 2-es, majd 0 menüpontokat választva.
Az automata kijelzőjén található díjmentesen hívható „Segítség” gomb megnyomásával.
A bkk@bkk.hu e-mail-címen.
Személyesen a központi ügyfélszolgálaton (1075 Budapest, Rumbach Sebestyén utca 19–21.) és az ügyfélközpontokban.
Amennyiben a fizetéssel kapcsolatos visszatérítési igénye merül fel a bejelentőnek, akkor meg kell adnia pontos nevét, telefonos vagy e-mail-elérhetőségét, a gép helyszínét és számát, a hiba típusát. A BKK minden bejelentést kivizsgál 30 napon belül, és a jogosnak bizonyuló esetekben visszatéríti az utasoknak az automatában maradt összeget."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!