A BudapestGO alkalmazásban szeretnék bérletet venni. Miután megvásároltam a telefonon a bérletet, minden egyes felszálláskor be kell olvasni az ajtóknál lévő QR kódot? Vagy az csak a vonaljegyre vonatkozik és a bérletekkel nincs semmi teendő?
Akkor ez elég kellemetlen. A papír alapú bérletet megveszem és azzal nincs semmi teendőm, csak felmutatni az ellenőrnek.
Az alkalmazásban meg mindig olvasgatni kell ha metróra szállok vagy első ajtós buszra. Szerintem ez lassítja a közlekedést. QR kódot kell olvasni majd még az ellenőrnek is mutatni.
Ezen az alapon akkor maradok a papír alapú bérletnél, sokkal kevesebb a gond vele és egyszerűbb.
Köszönöm a választ!
Szerintem is elég kiforratlan még ez a rendszer.
Én kétszer próbáltam eddig használni elsőajtós felszállás esetén, egyik esetben sem olvasta be a telefonom a QR-kódot (pedig hát nyilvánvalóan alkalmas rá a készülék), úgyhogy elég kellemetlen volt. És az ilyenek valóban lassítják a forgalmat.
Én, aki már a fizetésnél elakadtam..., valami pin vagy biometrikus azonosító hiánya miatt nem engedi a fizetést. Más platformokon ilyen akadályokba nem ütközöm, még ha értem is, hogy ez a biztonságos vásárlást szolgálja.
Szóval, ilyenkor vajon hogyan tovább?
Amúgy a simple alkalmazáson keresztül szoktam megvenni, de ott meg kb hetente lefagy a rendszer, ami a felmutatások esetén kellemetlen. Emiatt nekem is a papíralapú bérlet a szimpatikus, ha épp útbaesik egy automata vagy bkk iroda.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!