Curve alkalmazásnál az accountomnál hibát ír ki, nem tudom elérni. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Ha igen mi a teendő?
A Hiba üzenet:Fiókomra kattinttva> " Somethingg's Gone Wrong.There was an error. Please try again"
És igen.. Google-n is igénybevettem , miközben itt is rákérdeztem , hátha valaki azóta kapott erről friss információt. Hogy hogyan kéne ezt megoldani .
2. hozzászóló: Miért gond az , hogy valaki itt kér segítséget? Neked kell mindenkinek kötelezően válaszolnod? Fegyverttartanak a fejedhez , ha nem írsz valamit?
Nem értem .. Ez az oldal pont ezért van kitalálva , hogy segítsenek az emberek egymásnak. Ha pedig nem tudsz , vagy nem akarsz ne írj .
Na ezt pontosan bármi okozhatja, ebben csak a Curve Support tud segíteni.
És igen, az ilyen kérdésekre amikre a választ a józan paraszti ész adja meg (Például, hogy egy hibaüzenet megoldására amiben se hibakód, se pontos infó nincs arra csak a support tud választ adni) ponthogy önállóan kéne megoldania az embereknek :) Ígyis elég gyökér kérdés van az oldalon amik minimális gondolkodással megoldhatóak lennének, olyan, mintha az emberek egyrészének kezdene gyengülni a problémamegoldó készsége. Ami igenis probléma :)
Köszönöm szépen a válaszod !
Support oldalon reméltem , hogy valaki már kapott rá választ , de ott is írták , hogy 3-4 e-mail küldése után se reagáltak rá.(twittweren se ..)
Nekem meg sajnos sok időm nincs a böngészésre így a leggyorsabban szerettem volna megtaláni erre a gondra a problémát. Nem fáj gondolkodni , csak az idő szűke az , amivel küszködök. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!