A jugoszláv időkben rövidebb volt a Budapest-Ljubljana vonatok menetideje?
Eszerint a jelenlegi útvonalon csak az ezredforduló óta járnak a Budapest-Ljubljana vonatok, hiszen sokáig nem volt járható ez a szakasz. Feltételezem, hogy korábban (a jugoszláv időkben) a logikusabbnak tűnő vonalon, azaz a Balaton-parton, Nagykanizsa és a horvátországi Csáktornya / Čakovec irányában jártak a közvetlen vonatok.
Jelenleg 7 óra 35 perc a menetideje a Citadella IC-nek, ami abszolút nem versenyképes az autózáshoz képest. Mennyi volt a menetidő, amíg a rövidebb, logikusabb útvonalon jártak a vonatok?
Van 1994-es menetrended?
Nem küldenéd el privátban a 100-as vasútvonal menetrendjét?
1994 már nem "jugoszláv idő", de csak egy határátlépéssel több, amit egyébként egy stokkozással is vegyítettek, közvetlen kocsik voltak Csáktornyától Zágrábba, szóval a menetidőben nem sokat számítana.
Kíváncsi vagyok, hogy Horvátország schengeni csatlakozásától (ami holnap esedékes) lesz-e villamosítás a Murakeresztúr-Csáktornya-Ormož vonalon - első sorban a teherszállítás miatt, de a személyszállítás is profitálhatna ebből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!