Máv jegyvizsgáló tanfolyam. Mire szamitsak?
A forduló ott kezdődik, ahol végződik: a telepállomáson.
Minimum 4 óra, maximum 16 óra (ez a törvényi minimum-maximum), de természetesen alapvetően emberi 10-12 óra körülieket próbálnak kialakítani, de ezt nagyban befolyásolja a munkavégzés jellege.
Nő vagy, vagy férfi? Alapvetően inkább férfi munkának mondanám, hiába van egyre több nő. Azért számolni kell a rendszertelenséggel, a rossz higiéniás viszonyokkal, hogy sokszor enni, mosdóba menni nincs időt két vonat között és sajnos nőkbe bátrabban bele mernek kötni a renitens utasok is.
A szolgálatok általában 10-16 órásak, ha győri leszel ott minden vonaton rengeteg az utas, valamint ott lesz a kezdésed, végzésed is.
A tanfolyam elég nehéz, rengeteget kell tanulni, f1, f2 szinte szó szerint.
#3
Forgalmi utasítások, kicsit a KRESZ -hez hasonlítanám, de attól sokkal nehezebb és bonyolultabb. Üzletszabályzat, díjszabás, vasútföldrajz.
#9
4,5 hónap alatt milyen piacképes végzettséget szerzel úgy, hogy a képzésre is jövedelmed van?? Utána pedig, ha nem is legkényelmesebb beosztás mellett, de megkersel 350 körül? Ó, persze, tudom, hogy itt az emberek többsége ennyiért a csipát sem törli ki a szeméből... De ha csak egy kicsit is belegondolsz, hogy a sok képzelt nagyágyú, aki apu pénzén diplomázott,aztán vagy lesz belőle piacképes vagy sem, olyan 4-5 év múlva majd elkezdhet gyakornokoskodni valahol. Aztán még kell néhány év, hogy bedolgozza magát egy piacképes szakmába, jól keressen és végül megkoronázza a pályafutását egy befektetőcsávó karrierrel. Ugródeszkának hidd el, jó az! Aztán, ha több van benne, akkor majd tanul tovább és lelép.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!