Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Flirtben menet közben simán...

Flirtben menet közben simán kimehet a mozdonyvezető rövid idöre a wc-re?

Figyelt kérdés

Ha két állomás között pl. Karcag-Püspökladány között, ami 10 perc út. Kigyorsít Karcagról és ha kell kimehet a wc-re a mozdonyvezető, vagy ilyet nem szabad csinálni?


Csak azért kérdezem, mert a flirtet csak egy karral kell vezetii, ha előretolja megy, ha hátrahúzza fékez, ráadásul ha 120 km/h -val kíván menni a vezér, arra állítha a kart és tartna a 120-at. Nem mint a szili, hogy a kontrollert mindig kezelni kell, hogy folyamatosan tartsa a 120-at. Ráadásul lassújel sincs a két àllomásközben jelenleg, csak a jobbvágányon egy 100-as, de az már Püspökladány állomás előtt a város belterületén.



2022. dec. 28. 18:18
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
33%

Működik az önvezetés a vasúton, lásd metrók.

De a TGV és az ICE - vagyis a nagysebességű vonatok - is gyakorlatilag önvezetéssel közlekednek. 300kmh sebességnél nem lát annyira előre a mozdonyvezető, hogy időben le tudjon reagálni egy jelzési képet. Mire megltja, feldolgozza és cselekszik, addigra már régen mögötte van :D

Megfelelően kiépített rendszerrel a vasúton az önvezetés simán megoldható, mert gyakorlatilag csak gyorsítani és lasítani kell. Nem annyira bonyolult mint az autóknál.

2022. dec. 28. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
90%
#11 Ezt magyarázd már el a német ICE-n dolgozó kalauzoknak, akik esküdöznek, hogy emberhiány miatt késnek órákat a vonatok. :D
2022. dec. 29. 03:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
43%

Te a német kalauznak hiszel vagy nekem? :D

Nem arról van szó hogy nem kell ott lennie a mozdonyvezetőnek!

Ahogy a pilóta is ott ül a cockpitben, de jó ha 2 percez vezet manuálisan, a többit megcsinálja a repülőgép.

Ott kell hogy legyen, de nem ő vezeta nagy sebességű részeken.

2022. dec. 29. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
53%
:D Hát valahol egy régi kérdésnél olvastam, hogy a 2-es metrón az egyik megállóban gond volt az ajtóval és a vezető kiszállt valamit igazítani rajta, hogy el tudjon indulni, de megfeledkezett arról hogy addig az éberségi gombjáról elvegye a ragasztót, amivel bebiztosította, hogy csak az ajtózárással kelljen foglalkozni. Az ajtó sikeres csukódására el is indult szépen vezető nélkül a következő megállóig el is ment, csak az első kocsi utasai tudták / sejtették, hogy sofőr nélkül megy mint most a 4-es (természetesen csak egyet ment és szóltak a többi vezetőnek, hogy önjárásba kezdett egy metró) Ez még az orosz metrón volt, talán a Stadionok-Keleti megállókban valamikor a Kádár-korszakban, sok éve olvastam itt a gyk-n, nem tudom, hogy van-e valóságalapja 🤣 Magyarán ha a vezető megoldja valahogy hogy megfelelő időközönként megnyomódjon az éberségi, akkor akár hátra is mehet jegyet kezelni 🤣 Természetesen ilyet nem csinál senki remélem. Microsoft Train Simulator-ban már szaladtam ki a mosdóba a Szolnok-Keleti vonalon, miközben nemzetközi vonatot vitt a Szili 🤣 (Na jó, kicsit csaltam, mert volt éberségi, tudtam, mikor fog szólni, tettem a szekrény tetejére egy kis labdát, amit úgy állítottam, hogy 2 perc múlva essen az enter gombra, ezzel kezelve az éberségit, ez a módszer működne igazin is, de ha kiderül, akkor a következő fuvar a dutyi lesz)
2023. jan. 19. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!