Miért nem tudok jegyet venni a MÁV appban?
Figyelt kérdés
Már hónapok óta nem tudok jegyet venni a MÁV alkalmazásában, fizetésnél visszadob egy info felirattal és 4 számmal. ios-en próbálom, lehet a kártya a baj?2022. dec. 23. 16:41
2/6 anonim válasza:
Miért nem hívod a MÁV ügyfélszolgálatát?
3/6 anonim válasza:
Mert a MÁV app egy rakás ****. Még szerencséd van, hogy a pénzt nem vonta le.
4/6 anonim válasza:
A MÁV app jól működik. A jegyvásárlás azon kevés dolgok egyike a MÁV-Startnál ami egész jól működik.
Az más kérdés, hogy az app olyan amilyen. :D
Ha a kiválasztott vonat mellett rákoppintasz a kosár ikonre, írja hogy betöltés és ha helyjegyes vonat is van a választott utazásban akkor azt is fogja, hogy helyfoglalás, akkor jól működik. Utána kiválasztod az utast és látod a jegyeket és alul van a kapcsoló a fizetéshez. Ha idáig eljutsz, akkor MÁV-Start rendsere jó működik, legoflalta a jegyet. A fizetéssel van gond. Töröld ki és add hozzá újra a kártyát, vagy próbáld másik kártyával. Az a kártya ami az appohoz van adva az máshol működik?
5/6 A kérdező kommentje:
Otp junior kártya, simple paynél nem működik, viszont pl sheinen tudok rendelni vele, fizikálisan is mindenhol tudom használni
2022. dec. 24. 11:55
6/6 anonim válasza:
Nálam androidon a reklámblokkolásra átírt host fájl gátolta meg a fizetési folyamatot. Nem tudom, ez neked segít-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!