Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ti mertek a màvnàl az okostele...

Ti mertek a màvnàl az okostelefonotokkal jegyet venni a màv appban?

Figyelt kérdés
Nem köt bele a kalauz? Biztos hogy mind ismeri ezt? Csak azért kérdezem mert sok a hülye kalauz.

2020. febr. 20. 14:38
 1/10 eddiboy ***** válasza:
100%
Mindig úgy veszem. Minden kalauz ismeri.
2020. febr. 20. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 mantis religiosa ***** válasza:
100%
Nem a kalauzok a hülyék, hanem a szoftver/leolvasó készülék.
2020. febr. 20. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Sose kötöttek még bele. Nekem az szokott a gondom lenni, hogy pecsételgetős kedvezményem van, amit ilyenkor a kalauz csinál meg, és mindig szarul töltik ki. :)

De ennek a jegyhez nincs köze, azzal még sose volt gond, maximum annyi, hogy 2-3x kellett próbálkozni a leolvasással.


De megsúgom, a kalauz is ember, 2020ban nyilván ők is ismerik az okostelefonokat. :D

2020. febr. 20. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Mindig úgy veszem. Olcsóbb így a jegy, mint a pénztárban, és nincs sorbanállás. Soha semmi gond nem volt vele.
2020. febr. 20. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Mindig úgy veszem. Sosem volt még probléma azzal, hogy a kalauz ne ismerte volna ezt a jegyfajtát, azzal annál inkább, hogy nehézségei voltak a leolvasással, főleg ha erősen, de lapos szögben süt a nap. Ez a régi telómmal szokott probléma lenni, az újnak erősebb a fénye, azon rendszerint simán megy. Ha nem sikerül, akkor a jegy sarkán van valami kód, azt kell bepötyögnie a kalauznak a készülékébe, ez egyenértékű a leolvasással.
2020. febr. 20. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

amióta lehet venni az appal azóta ygy csinálom, de előtte amikor az elvira weboldalon lehetett csak venni akkor is azt a pdf-et a mobilon mutattam be.

Nekem könnyű dolgom volt, mert ismertem a kallerokat és a rendszert, 25 évet húztam le a mávnál :D

(igen, nekem is kellett venni jegyet például IC-re, meg biciklire akkor is ha volt igazolványom)


A JÉ rendszer bevezetésekor tényleg voltak komoly gondok. Magával a rendszerrel is, mert gyakorlatilag már béta állapotban is élesben működött. Aztán a kallerok oktatása sem volt éppen megfelelő. Meg hát a technikai felszereltség sem volt mindig teljesen alkalmas.

De mára már a mávhoz, máv-starthoz képest kiforrott a rendszer és teljesen jól működik - kivéve néha amikor valamiért lehal a rendszer, de azt legtöbbször inkább a telekommunikációs rendszer (amit ugye nem a máv üzemeltet) hibája okozza. Vagy Pistike a betanuló recergazda borítja véletlenül a reggeli kvját a billentyűzetbe :D


Írta valaki feljebb a leolvasú problémáját, hát igen az is gond, hogy több rendszer is működött egyszerre és ahányfajta jegy van annyifajta leolvasóval kell beszkennelni. Ha a másikkal próbálkozik a kaller akkor nem fog menni - user error.

2020. febr. 20. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
Mindig ott veszem. Szintén egy kalauz..
2020. febr. 20. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
Amióta érdemi kedvezmény jár az online váltott jegyekre, gyakorlatilag csak ezt használom. Egyszer mondjuk borult az egész rendszer és pont nagy távolságra akartam utazni egy 20%-os online kedvezménnyel igénybe vehető vonattal - az volt máig az utolsó beszèlgetésem vasúti jegypénztárossal és egyikünknek sem volt kellemes élmény, hiszen én az eredetileg tervezett áron akartam volna jegyet váltani, neki meg nyilván nem volt elérhető eljárasrend az ilyen esetre.
2020. febr. 20. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem, de nem a kalauzok miatt, hanem mert rendszeresen olvasok olyat az Elegem van a MÁV-ból Facebook-csoportban, hogy az alkalmazás levonja a pénzt, de jegyet nem ad. Aztán vagy visszaadják a pénzt, vagy nem, vagy megbüntet a kaller, vagy nem.
2020. febr. 22. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

9, jártam így az elvirás vásárlással. Simple payen megy a fizetés, kettő darab mail jön: foglalás és fizetés. Ha meghiúsul a fizetés (nekem épp a honlap dobott errort visszairányításnál), akkor a második mail nem jön meg. Így nem vonja le a pénzt. Kb 3 nappal késöbb jött újabb mail a simple paytől, hogy feloldották a foglalást mert érzékelték, hogy nem fejeztem be a vásárlást.

Az más kérdés; hogy a magyar bankrendszereknek hála hetekbe is telhet a feloldás......


De olyan nincs, hogy vagy visszakapod vagy nem, tutira visszakapod, csak lassan. De ez nem a máv app/elvira hibája, minden foglalást ilyen lassan könyvelnek ki sajna.


Az más kérdés, hogy a kallerrel így meg kell vívni és újra ki kell fizetni a jegyet.

2020. febr. 22. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!