A MÁV mobilappban miért nem lehet képernyőképet készíteni?
Ha gyenge a mobilnet akkor a jegyvizsgálónak sokat kell várnia mire be tudom mutatni.
Ha van egy bérletem meg pl 2 jegyem akkor kényelmetlen kilépkedni meg belépkedni hogy bemutassam mindet.
Plusz munkahelyi költségtérítéshez így az asztalra tett telefonomat kell lefotózgatnom egy másik telefonnal, hogy le tudjam adni a bérlet képét. 😂😂
Ez miért jó? Miért nem enged az app csinálni egy screenshotot?
Szlovákiában voltunk nemrég, ott emailben küldték a digitális vonatjegyet egy pdf fájlban, teljesen jól működött.
Ez miért nem megfelelő módszer idehaza?
A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően, a MÁV applikáción keresztül már lehetőség van megváltani
a START Európa típusú nemzetközi vonatjegyeket,
HÉV jegyeket Budapest közigazgatási határán kívül,
illetve egyes vidéki városok helyi közlekedésében felhasználható napijegyeket, bérleteket.
Újdonság, hogy a belföldi vasúti jegyeket és egyes nemzetközi jegyeket a visszaigazoló e-mail mellékleteként PDF formátumban is megküldjük. A PDF jegyet ellenőrzéskor elektronikusan, arra alkalmas készülék képernyőjén, vagy A/4-es papírra kinyomtatva lehet bemutatni. A PDF jegyet e-mailben tovább küldheti annak, aki a jeggyel utazni fog.
Tessék, kérdező, ha nem vagy képes elhinni, itt egy képernyőkép az egyik korábbi jegyemről, amit KÜLDTEK E-MAILBEN!
#12
Nekem ilyet nem küldtek hó elején, az biztos.
#14
#15
Megnéztem az egy hete vett bérletem emailjét.
1. Csatolmány: számla
2. Csatolmány: kód nélküli jegykép, rajta a felirattal hogy utazásra nem jogosít
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!