A budai oldalon közlekedik valahol hannoveri villamos?





#10
Szokott járni tanulójáratként Budán is.










#12
A Tátra milliószor jobb, mint a TW6000! Normálisan el lehet férni rajta álló utasként is, átjárja a nyitott ablakon érkező levegő, alacsonyabb a padlószintje…





Dehogy jobb!
A TW utastere es futásminősége jobb! Maga a villamos csendesebb!
Inkább azzal utazom!
Remélhetőleg tovább maradnak, mint a Tatrak.
Az ülések is kényelmesebbek, hiába nem szövet! Csak divat lett a Hannoverit utálni...





#14
Nem divat, csak amikor ötvennél többen vagyunk a villamoson, akkor megy a fejvakarás, hogy most akkor hova is álljunk.
Ha fix lépcsős lenne mind, mint a 1624, akkor imádnám, de így nem kedvenc, pedig napi szinten utazom Tátrával (Hannoverivel is gyakran).





Ettől függetlenül mindkettő elmúlt 40.
Nem tudni, lesz-e több átépítés! Ezek erős és jó villamosok! Remélhetőleg a cég megfelelően bánik majd velük!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!