A MÁV miért nem képes használható online jegyvásárlási felületet létrehozni?
A közszférában mindenki közalkalmazotti bértábla szerinti fizetést kap, a programozók is. Mivel egy programozó a versenyszférában bárhol megkeresi ennek a többszörösét, csak azok maradnak a közszférában, akik annyira hülyék, hogy sehova máshova nem veszik fel őket.
A másik, hogy akik a MÁV-nál a döntéseket hozzák, azok soha nem utaznak vonattal, tehát jegyet sem vesznek, és fogalmuk sincs, hogyan kellene működnie egy ilyen felületnek.
"A MÁV semmit sem képes jól csinálni, egész egyszerűen azért mert állami, ennyi."
"Mivel egy programozó a versenyszférában bárhol megkeresi ennek a többszörösét, csak azok maradnak a közszférában, akik annyira hülyék, hogy sehova máshova nem veszik fel őket."
Ezek fényében akkor relatíve zseniális a teljesítmény, lévén hogy a hozzászólók kb. felének véleménye alapján tökéletesen jó a rendszer.
Pontosan, olyan mint a HÉV facebook oldala, tele van hév/máv alkalmazottakkal meg fanboyokkal 😂
Ha annyira szeretik a 80 éves kacatokat, akkor menjenek múzeumba, mi utasok úgy szeretnénk használni azt, amiért fizetünk, mintha 2022 lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!