Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mit gondoltok, mennyire lesz...

Mit gondoltok, mennyire lesz kihasznált a Budapest-Belgrád vasútvonal?

Figyelt kérdés

Gondolom a teherszállítás szempontjából hasznosabb a beruházás, mint a személyforgalom szempontjából.

Vagy ez akár a turizmust is fellendítheti szerintetek?



2022. márc. 1. 12:29
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
92%
Turizmus szempontjából nem nagyon. Belgrádon keresztül Görögországba lehet eljutni, Horvátországba nem (vagyis hatalmas kerülő). Aki meg Görögországba megy az inkább megy autóval vagy repülővel. Inkább a teherszállítás miatt fontos, hogy össze legyen kötve az ország a Fekete-tengeri kikötőkkel.
2022. márc. 1. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%
az egyszeri embernek semmi kozvetlen haszna nem lesz belole
2022. márc. 1. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 hollófernyiges ***** válasza:
36%
Ki lesz használva, csak nem mi használjuk majd, hanem a kínaiak. Azért épül, mert a kínaiak által felvásárolt Pireuszból erre megy majd Európa közepe felé az áru.
2022. márc. 1. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
86%

Pireuszból mégis hogy a fenébe jut el Belgrádig az áru? Olyan gatya vonalak vezetnek odáig, hogy az elképesztő. És volt olyan politikai konstelláció, amikor ez remek ötletnek tűnt és végig el lehetett volna adni ezt a fejlesztési hitelt, de ez Macedóniában megváltozott.


Így aztán alig lehet reálisan a mainál nagyobb forgalommal számolni, ami bizony igen gyér a beruházás költségéhez képest.


Ráfizetés az egész, amit sajnos a gyermekeink is fizetni fognak.

2022. márc. 1. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
97%

Ez az elővárosi irány bár nem tartozik a népesebbek közé, mégis nagy potenciál van benne. Ha 160-nal fognak járni Soroksárig a vonatok, az bizony az autóba született embert is el tudja csábítani arról nem is beszélve, hogy az agglomeráció határa lejjebb tolódhat jónéhány településsel.

Ami a távolsági forgalmat illeti: Belgrád jelenleg nem egy népszerű turista célpont a magyarok körében, viszont ehhez hozzátartozik az embertelen eljutási körülmény is, vonattal elvesz két teljes napot az oda-vissza utazás. A felújítás után ha tényleg 5-6 óra körülire csökken a menetidő és értékelhető menetrend lesz, akkor elképzelhető, hogy jóval többen kapnak kedvet a Vajdaság meglátogatásához akár kétnapos kirándulás keretein belül.

2022. márc. 1. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 hollófernyiges ***** válasza:
88%

"hogy a fenébe jut el Belgrádig az áru?"


[link]

2022. márc. 1. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%
#1 Kérdés, mennyire érdemes Fekete tengeri kikötőket használni az Észak-Adriaiak helyett.
2022. márc. 1. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%
Hollókám, ebben hol a válasz? Pireusz az nem a belgrádi kikötő :)
2022. márc. 1. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 NTBS ***** válasza:
95%
Valamennyire ki lesz használva, de áruszállítási jelentősége inkább lesz.
2022. márc. 1. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 hollófernyiges ***** válasza:
90%
"Varga arról is beszélt, hogy amellett, hogy a Budapest–Belgrád-vasútvonal hozzájárul a közép-kelet-európai, jelenleg hiányos észak–déli irányú vasúti kapcsolatok bővítéséhez és korszerűsítéséhez, fontos szempont, hogy a kínai cégek az Európába szánt áruk nagy részét a pireuszi kikötőből vasúton juttatják el a kontinensre, és a szállítási útvonalért folyó versenyben Magyarország lemaradna a felújítása nélkül."
2022. márc. 1. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!