Miért van beosztva, hogy sebesvonatot Debreceniek visznek, cityt pedig Nyiregy?
A 100-as vonalon be van osztva, hogy a Bp.nyugatiba közlekedő intercitiket Nyíregyházi telepállomású mozdonyvezetők visznek, a sebesvonatokat pedig Debreceni telepállomású vezérek. De pl.Püspökladányi vezérek vegyesen sebest és cityt is visznek, P.ladánynak négy kanyar van a nyugatiba, négy a keletibe.
Miért nem úgy osztották be, hogy a Budapesti vonatokat Budapesti vezérek viszik, Debrecen, Nyíregyháza, P.ladány pedig csak helyi személyeket?
Manapsága budapesti telephelyeken nincs elég mozdony-/motorvonatvezető. Ha megnézed a mavcsoport.hun szinte minden nap van egy lista hogy épp melyik vonatok maradnak el. Ez személyzethiány miatt van 10-ből 9-szer, vagy inkább 10-szer. Nem csoda, hogy videékre nem jut belőlük ha még Budapest környékét sem tudják kiszolgálni.
A szolgálatokat el kell osztani úgy, hogy mindenkinek kb egyenlően jusson. Manapság már a túlórát kell elosztani úgy, hogy mindenki túlórázzon, de ne túl sokat. Ennek okán osztják szét a vonatokat, szolgálatokat úgy, hogy egyik telephelyen se legyen kiugró túlóra.
Ha látnád mi van a repülésben, honnan hova pozicionálják a pilótákat, nem igazán zavarna hogy a ladányi vezért mit keres a nyíregyi icén :D
"A 100-as vonalon be van osztva, hogy a Bp.nyugatiba közlekedő intercitiket Nyíregyházi telepállomású mozdonyvezetők visznek, a sebesvonatokat pedig Debreceni telepállomású vezérek."
Telepállomása a jegyvizsgálóknak van. Telephely.
Nincs így beosztva, visznek IC-t, sebest vegyesen, de ezek amúgy sem a nagyközönségre tartozó információk, ha úgy tetszik, üzleti titkok. De ezen évek óta rugózol, engedd el.
"Miért nem úgy osztották be, hogy a Budapesti vonatokat Budapesti vezérek viszik, Debrecen, Nyíregyháza, P.ladány pedig csak helyi személyeket?"
Az miért lenne jó?
Én a múlthéten elmentem a P.ladányi barátommal egy körre a 6103-6018 kanyarra. Utasként mentem el Ladányba, mert egy Nyiregyi vezér vitte Nyiregytől Ladányig, onnan vette át a Ladányi barátom és átszálltam a mozdonyba, a nyugatiig együtt mentúnk. Vissza 21.28-kor indultunk, de akkor már végig Debrecenig ő hozta és maradtam. Ő hajnalba a 6099-est vitte Ladányig és úgy végzett.
Visszafelé szinte én vezettem, csak Szolnok előtt vette át haverom , Ladánynál is és Debrecen előtt majd utána visszaadta.
Szili volt, megy már nekem is a vezetés, csak a fázishatároknál kicsit nehéz, de már belejöttem, hogy a három kapcsolót ki és visszakapcsolni is gyorsan megy.
Bravó!!
Ezért mindketten akár letöltendőt is kaphattok...
Vonat/mozdony mániàs vagyok. Régen voltak makettmozdonyaim is, de túladtam rajta. Az az igazi, ha élöben vezetsz egy mozdonyt, vagy ha nem vezeted, de utazol rajta, mert a haverod elvisz.
M41, régen Md-mot, Bzmot utaztam, vezettem is, villanyból szilin, giganton utaztam.
Amiket felsoroltam mindet vezettem a BZ-n kívűl.
A villanyok a kedvenceim, már csak azokon szomtam utazni de egy hónapban egyszer tehát ritka.
Elmegyek egy pesti kanyarra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!